2020-08-07
Griežtas ne!
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus parkuoti

Nelabai atsparus rūdims, durni inžineriniai sprendimai (kuro filtras, įdėtas į neišardomą indą), nepatogios sėdynės, nesibaigiantys remontai

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Katastrifa, ne automobilis (arba man toks pakliuvo). Per 2 metus perrinkau priekinę pakabą, visų keturių ratų stabdžius, abu priekinius guolius, variklyje esantį sensorių (100 eur) viską sudėjus gavosi 600+ eur vien ant remontų. Pastoviai genda, kai tik pasidžiaugiau kad piežikas nebegenda, jau perrinkau viską kas sugedę - skystį pradėjo leisti vairo kolonėlė... Taip pat nervina inžineriniai sprendimai - daug kas įpresuota, o ne prisukta (pvz šarnyras), tad remontas tiek pasunkėja, tiek pabrangsta. Kuro filtro viduriai įdėti į neišardomą plastmasinį indą. Būtų nieko tokio, bet 5 eur kainuojantis filtras įdėtas į plastikinį indą patampa 35 eur filtru! Komforto 0. Autostradoje važiuojant pradeda skaudėti ausis, užpakalį. Iš arkų pradėjo lįsti rudys, nusprendžiau tvarkyti kol dar yra ką. Betvarkant atradau, kad slenkstyje po gamykline antikorozine apsauga slepiasi dviejų kumščių dydžio skylė... Žadėjau dar tvarkyti, bet galų gale išėjo galinis tiltas (prancūzų liga), tad pasidaviau, ir tiesa pasakius džiaugiuosi. Pagaliau nebereikės nervintis dėl remontų. Turėjau daug kantrybės su šituo prancūzų gaminiu, bet ankščiau ar vėliau suvoki, kad remontai siaubingai dažni ir atsieina kaip kokio lamborghini...

Rekomenduojami video