- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Aukšta, talpi, dinamiška, turi kablį.
Dažniausiai labai didelė rida. Sunkiai jungiasi pirmas bėgis, EGR, turbina, sankaba, centrinis užraktas, kuro siurblys, silpni stabdžiai, guoliai.
Zafira 2TDI, 2003 metai. Nuvažiavome su ja 100 000 km per 4 metus. Net neabejoju, kad visų jų spidometrai prieš atvykstant į Lietuvą pakoreguojami ir visi sutartinai rodo 240 000, tai galite drąsiai mažiausiai 150 000 pridėti. Patiko - aukšta, talpi, kai reikia - 7 vietos, dinamiškai važiuoja. Gan taupi - 6 l dyzelio (vidurkis), daug ką galima susiremontuoti pačiam. Bėdos: Dažni remontai (vos ne kartą į mėnesį tekdavo taisyti), silpni stabdžiai, nepatikimas EGR, kartais nei iš šio nei iš to dingstanti trauka, gendantis centrinis užraktas. Nuolatos vežiodavausi krūvą raktų, kai ką pavykdavo pasitaisyti greitai, tačiau vis tiek neišvengiamai porą kartų sugedo taip, kad teko tempti. Jei ne didelė rida ir su ja susijusios nuolatinės bėdos, tai būtų geras variantas. Tačiau reikalaujantis nuolatinių investicijų.
Teko keisti beveik viską. Brangiausia sankaba - 700 Eur. Generatorius - 200 Eur., oro srauto matuoklis - 100 eur. Kas mėgsta tvarkytis mašinėlę pats - Zafira geras variantas. Per ketverius metus išmokau išsiardyti pusę variklio kelyje. Nenutiko didžiausia bėda - nesugedo kuro siurblys ir turbina. Sėkmė!
Netikėti nurodoma rida. Pabandyti, pavažinėti įvairiais greičiais, įsitikinti ar veikia visi bėgiai. Jei nėra traukos - nepirkti, nes gali būti didelių problemų.