2019-04-09
Opel Zafira A 2,2 DTI 2004
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Aukšta sėdėsena. Man labai patogu, nes turiu problemų su nugara. Geras 2,2 92 kW variklis, puiki trauka, nėra labai rajus. Klusni ant kelio. Žodžiu, patogus šeimininis vienatūris

Žemokas priekis. Gana daug smulkių gedimų

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8
Bendras automobilio aprašas

Pirkau 2015 m balandžio mėn. iš perekūpo Šiauliuose. Atvežta iš Olandijos. Išorė puiki, nei rūdelės, salonas švarus tvarkingas. Variklis 2,2 DTI 92 kW. Atrodė įtartina, kad stipriai reikia minti stabdį, bet įtikino, kad stovėjus - prasimankštins. Parsivaręs aišku pakeičiau alyvą, filtrus, galinius stabdžių diskus ir kalades. Stabdžiai pagerėjo, bet minimas liko apysunkis (apie tai bus toliau :)) Po kurio laiko užlinko kondicionieriaus kompresorius, iš šroto kitas kainavo 40 e + remontas ir sistemos pildymas dar 70 e. Pirmų metų pabaigoje keičiau priekinių amortikų spyruokles, galinius amortikus ir spyruokles, antrais metais jau keičiau ir priekinius amortikus. Manau, kad tai eksploataciniai keitimai, nes kiek pravažiavus neaišku (kai pirkau rodė kaip visų - 203000 km). Toliau per keturis metus keičiau keletą traukių, stabilizatorių, kairės pusės granatą, generatoriaus įtempėjo guolį, termostatą, 1 pakaitinimo žvakę ir dar eilę smulkmenėlių. Didžiausias remontas - šių metų pavasarį baigėsi sankaba - keitimas į naują - 450 e. Pravažiavus 55000 km vėl keičiau galines kaladėles (TWR firmos, tarnauja puikiai). Einant tech apžiūrą balandžio pradžioj - sprogo prarūdijęs stabdžių vamzdelis, keičiau visus - 60 e. Taip, kad išlaidų per 4 metus gana daug. Variklis 92 kilovatų kol kas be didelių problemų, traukia puikiai. Alyvą ir filtrus keičiu kas 10000 km. Važinėju įvairiais režimais (ne tik pensininko), EGR ir kt. problemų kol kas nebuvo. Vidutinės mišrios kuro sąnaudos - 6,8 l/100 km. O dabar apie sunkų stabdžių pedalą. Po daugiau kaip pusmečio servise vis tiek surado, kad kiaura stabdžių stiprintuvo pūslė. Ją pakeitus viskas tapo OK.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Aprašiau viską aukščiau. Po 4 m eksploatacijos gal gaučiau už ją 1500, kai pirkau už 2750. O kadangi dabar kaip ir viskas suremontuota - tai pirmyn į kelionę.

Patarimai perkančiajam

Vis tik patariu tikrinti servise ir neskubėt perkant. Nors, tai sakau ir sau ir kitiems - dėvėto automobilio pirkimas - loterija. Sėkmės visiems :)

Rekomenduojami video