- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Pigus nupirkti, pigus remontuoti, ekonomiškas, daug vietos
Nuobodi auto, barška viskas
Matau tik du šio auto pliusius - tai ekonomiškas (vasara vidurkis 5.6, ziema 6.5-7) ir daug vietos salone. Daug minusu - barškesiai salone, traukos mažai net ir 110kw modeliui (trauka jaucias tik labai mazam diapazone kol turbo kaciagarina visu pajegumu) El langu valdymas tragiskas, tie patis 2 mygtukai ir priekiui ir galui. BC kiekviena diena mane žudo - perdege lempute arba baigesi langu skystis ir degas tas pranesimas ekrane visa laika, nedingsta kol lemputes nepakeisi ir tada nei radijo info nei sanaudu ar kitos info bc nerodo. Ir geriau kad dar skydeli tas pranesimas dega, tai gaunasi dvigubai - rodo nori vezi ivaryt. Kuro dacikas isvis pornucha! iki puses bako nuvaziuoji 500km, tada nuo puse rodykle krenta akyse o kai lieka netoli raudono tai buna kad per 10-20km nukrenta viena padala ir pradeda nebedegt lempute bet mirgset, turbut opelio inzinieriai norejo kad vadyla infarktas istiktu baigiantis kurui :)) Stoge kazkokie neaiskus 6 bardaciokai, raeliai naudojama tik vienas priekinis akiniam pasidet, i kitus neisivaizduoju ka ten det reikia, gal kalafijorus kaip per Top gear rode. Saldytuvas - beprasmis reikalas. Turiu beveik 2 metus naudojau viena kart. Jis tinkamas tik naudot kaip poranki jei gale vaziuoja nedaugiau 2 zmones. Valdymas - pas mane ne sport modelis o paprasta cosmo komplektacija su r16 ratais tai valdymas kaip senu amerikietisku auto, pasuki ir masina palengva plaukia i ta puse. To sum up - auto visiskai absoliuciai be jokios dvasios nuvykt pigiai is tasko A i taska B. Viskas. Jokios ten komplektacijos nepagerins to draivo nebuvimo.
Detalės pigios ir naujos ir naudotos.