- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Gera antikorozinė apsauga[kalba eina apie mano Opel Meriva A 1,7 CDTI 2008M.] patvari važiuoklė,aukštoka sėdėsena,prieinama kaina antrinėje rinkoje,
Priekinių stoikių matomumo ribojimas.
Automobilis Opel Meriva mažasis vienatūris, pirkau 2008m.gamybos 1,7CDTI,ekonominės klasės,jam keliamus reikalavimus reikia lyginti su savo klasės konkurentais.o ne su limuzinais.Dizainas yra neblogas,galiniai šviestuvai gerai matomi, purvu neužmetami.lempučių pakeitimas nesunkiai prieinamas. Daiktadėžių yra vokiškai racionaliai,audio patogiai valdoma ir nuo vairo salone, aukštam keleiviui jokios problemos. Galinės sėdynės turi išilginį ir skersinį reguliavimą,tai duoda gerą praktišką salono panaudojimą. Žinoma kaip ir kiekvienas automobilis turi savų trūkumų.Vokiečiai persistengė su mašinos auksčiu,yra nedidelis auto svyravimas posūkiuose. nuo2010m.Meriva B,yra žemesnė ir stabilesnė Garso izoliacija vidutinė,varikliui pasiekus darbinę temperatūrą jo triukšmas žymiai sumažėja. Galėtų būti didesnės posūkių rodyklės,
Remontas nėra brangus,jei laiku atliekami reikalingi detalų keitimai,jei nevažiuojama kol sustojama..Žinoma į ką orentuojamasi i,geresnę detalių kokybę, retesnį remontą .Variklio detalės yra brangokos,nes varIklis Z17DTH -74 KW yra Japonų žinomos firmos ISUZU,purkštukai Denso yra naudojami kaip vieni patikimiausių ir Toytos automobiliuose,švaitiklių atraminiai indėklai yra pastiprinto atsparumo. Variklis neturi hidraulinių vožtuvų reguliavimų ,reguliuojama [ diskinių ,,tablečių '' atitinkamo storio parinkimu],patariama patikrinti keičiant pagrindinį variklio diržą beje diržas nesuka vandens pompos ,tai ją keičiant nėra problemų su pagrindinio diržo nuėmimu bei reguliavimu. Auto nuvertėjimas priklauso nuo metų,ridos ir gerai viską apžiūrint nuo buvusios ,,TARPINĖS''tarp vairo ir sėdynės.
Jei yra galimybė patikrinti servize,šiaip pažiūrėti ar neremontuotas variklis,dažnai tai būna matomi hermetiko likučiai.