- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Aukštas, patogus išlipti, įsėsti, susilankstančios galinės sėdynės, autostradoje "švelniai" važiuoja.
Kaip kiti minėjo, tikrai yra barškėjimas. Kieta pakaba! bei sėdynė.
1,8 92kw (125ag), mechaninė dėžė, pirkom pigiau nei rinkoje 10 metų Merivos, tai nėra pvz kondicionieriaus, kruizo kontrolės, bet yra elektroninė stabilumo sistema (jau patikrinta ir veikia), ABS ir pan., tai kas privaloma šiandien mašinoje. Sveria 1380 (kaip vienatūriai lengva) Iš išorės, kaip žmona pavadino, tai atrodo kaip boružėlė :) sidabrinės spalvos, turi porankį, tiesa, bendrą su keleiviu, nes vietos tarp priekinių sėdynių mažai, tai porankis tą tarpą užpildo. Geras dalykas tos galinės sėdynės, kurios esant reikalui susilanksto, o ir važinėjasi pirmyn atgal taip pat. Pirkau naują akumuliatorių, tai nustebau, kad benzinui reikia 72 Ah. Sakė, kad dėl elektronikos didesnio reik, bet kai pas mus jos nėra visas komplektas ir dėl kainos įdėjom 66 Ah, pakolkas viskas gerai. Važiuoja kietai, jauti visus nelygumus. Ypač reik saugotis greičio slopinimo kalniukų. Gulinčius policininkus (kur maži ir skersai kelio be tarpų) pravažiuoja normaliai. Prieš tai turėjau Hyundai Lantra, tai lyginant Lantra daug minkštesnė bei posūkiuose stabiliau jautiesi, bet ir Meriva atrandu, kad posūkiuose neblogai laikosi...bet galėtų ir geriau. Sėdynės pas Merivą prilaikančios, bet man truputį siaurokos. Esu stambokas, bet ne tiek. Pirmas pastebėjimas, kai pradėjau vairuoti Merivą, tai kad bagažinėje visi padėti daiktai važiuojant nuolatos važinėjasi po visą bagažinę. Patiko, kad bagažinėje kilimėlis susideda iš lentelių, kurias gali atlenkti po vieną kiek tau reikia, o po jomis yra skyreliai daiktams. Teko vairuoti ir VW Sharan, tai ten patiko, kad priekyje keleivis turėjo ant panelės kur pasidėti kokią tai smulkmeną (pvz žemėlapį), ko Merivoje nėra. Užtat Meriva turi prikurkes priekyje sėdintiems, gale sėdintiems ir bagažinės dalyje yra pajungti prietaisui. Kaip daugelis rašė, apdailos kietos (net Lantra buvo geresnė, o ji 1996 metų), bet pripranti. Pagalvojus kiek mokėjai tiek ir gavai. Pavarų dėžė Merivoje neduoda greitai perjungti pavarų (blogai kartais).
Kaip minėjau 1,8 92kw benzinas/dujos. Įdomu tai, kad varikliui apšilus laisvos apsukos laikosi 600 rpm (o juk benzas). Bet nesipurto, negęsta. Su dujom tas pats. Patinka variklio skleidžiamas garsas kol apsukos žemos, bet virš 2000 rpm garsas nebėra malonus ausiai. Kažkur skaičiau apie Zafira, tai ir man taip (varikliai vienodi), kad jei stovi (prie šviesoforo) variklio darbo beveik negirdėti, tai teko apsiprast :) bet prie kiek didesnių apsukų, ypač jei paspaudi, tai variklio darbas triukšmingas. Prasta izoliacija. Palyginimui Sharan dėl variklio triukšmo, tai panašiai, o Lantra kaip tik norėdavosi paspausti, nes turi tokį specifinį net garsą. Degalų sąnaudos: benzinu po miestą ~11l/100km - kaip nurodė specifikacijos rastos internete, taip ir yra. Dujų panašiai (tiesioginis).
Nusipirkus keičiau visus skysčius, diržus, vandens pompą, pagrindinio diržo įtempėjus. Kaina viso to +- kaip visur. Tiesa, praeinat TA prakiuro stabdžių skysčio vamzdelis, bei lempos švietė kreivai. Už abu (vamzdelio keitimas ir šviesų reguliavimas) sumokėjau 96 litus. Dėl kainų nuvertėjimo nieko dar negaliu pasakyti, per trumpai turiu, o ir greitu laiku parduoti nesiruošiu.
Kai pirkau variau pajungti kompą diagnostikai, bei tikrinau pakabą. Patariu ir kitiems. Padeda numušt kainą. Žiūrėkit kokios komplektacijos reikia. Mes nusprendėm nusipirkti be kondicionieriaus, nes jo realiai reik porą savaičių per metus tik, tad ir mokėjom mažiau, o ir rūpintis mažiau kuom reik. Tiesa, pas mus yra net 2 stoglangiai.