- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Išvaizdus, komfortiškas, daug papildomų opcijų, patvari važiuoklė, patogūs flexride važiuoklės režimaiir t.t. ...
Manevringumo stoka staigesniuose posūkiuose, garsus variklio darbas ir lepūs patys varikliai.
Manau kad Insignia tikrai vertas dėmesio automobilis, prieš perkant ilgai ieškojau pačios pilniausios komplektacijos, su panoraminiu stogu, odinėmis perforuotomis sedynėmis, flexride važiuokle, infinity garso sistema, opc line apdaila (gamykliniais bamperiu ir slenksciu aptakais suteikianciais sportiškumo, išskirtinumo). Pats automobilis lengvai valdomas bet nėra manevringas staigiuose posukiuose. Dyzelinis variklis dirba garsiai ir reikalaujantis priežiūros. Turiu pripažinti jog Insignia pirkau nes su šiuo automobiliu truputį teko susipažinti kai panašų modelį įsigijo brolis tik jo automobilio komplektacija buvo per puse mažesnė manojo pasirinkimo . Manau tai buvo optimaliausias pirkinys renkantis tarp prabangios ir ekonomines klases automobilių. 118kw Variklio galios pakanka. Sanaudos 7 ltr. trasoje, apie 9 mieste. Kadangi pasirinkau pilniausios komplektacijos modelį tikrai esu patenkintas kaip ir minėjau aukščiau dar papildomi privalumai parkavimo asistentas, kelio zenklu atpzinimo kamera, bixenon žibintai. Ieškant rekomenduoju nepirkti pirmų pasitaikiusių ir kruopščiai patikrinti servisuose, pasidomėti automobilio istorija kreipaintis i oficialų atstovą, pvz Rasmita, Autodina.
Žinoma pirkdamas nežinojau kiek gali kainuoti šio modelio remontas ypač pasiekus 300 000 km ridą. Pradžiai aprašysiu darbus ir dalių kainas. Taigi pirmas dalykas kurį turėjau padaryti tai būtinai pasikeisti tepalo siurblio tarpinę 19 eur, ji pakeičiama tik nuėmus variklio karterį, bet kadangi automobilis buvo bėgęs 300000 rekomanduojama pakeisti ir pati siurblį 238 eur., kad jis neužkaltų. Tuomet būtinai reikia tikrinti variklio alkūninio veleno pagrindinius veleno ir švaistiklinius indeklus , mano atveju indeklai buvo šiek tiek pasidėvėję todėl keiciau negalvodamas 150 eur, kitu atveju kai lužta velenas remontas 10 kartu isauga. O už siurblio ir indėklų keitimo , tepalo ir filtro keitimo darbus sumokejau 400 eur. Na kadangi prieinama prie variklio ir siublio būtinai reikia pasikeisti ir pagrindinį diržą su vandens pompa ir įtempėjais komplektas 140 darbo kaina 100 eur.. Generatoriaus dirželį su itempikliu 68 eur. keitimas 20 eur., Tada įvairius filtrus ir eksploatacinius skysčius Automatinei greičių dėžei kas 60000 km reikia keisti alyva, alyva ir keitimas 83 eur. , kitas darbas nuduso 1 pakaitinimo žvakė, pas mane ėjo išmaniosi su slegio davikliu, vnt. kaina apie 90 eur. kas tikrai nepigu. Tai tiek esminių darbų per 9 mėn. eksploataciją. Darbai buvo atliekami žinant kad autombilis nuvažiavęs 300000 km ir išsiaiškinus pagrindines šio dyzelinio variklio ligas. Pastebėjimas-variklis yra itališkas montuojamas į įvairius automobilius tiek Alfa romeo, volvo, ford ir kt. skiriasi kilovatai, bet ligos tos pačios. Kadangi automobilį ketinu eksploatuoti 4-5 metus manau būtina atlikti prevencinius darbus.
Patarčiau netikėti 7 ar 10 metų automobilio ridomis su 150 tūkst. rida, nes šie autombiliai perkami ilgoms kelionėms, o ne nuo namų į iki bažnyčios :) Todėl nežinant tikslios ridos patariama atlikti aprašytus darbus. Patarčiau prieš perkant atsidėti apie 800-1500 eur investicijoms į pagrindinius, prevencinius darbus. Geriausia ieškkoti kuo pilnesnės komplektacijos , tai suteiks papildomą prabangos ir komforto jausmą