BAUBAS 2013-03-25
Smagus miesto automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Paprastumas, kuro sąnaudos

Važiavimas žiemą pripustytu, apledėjusiu keliu

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Puikus miesto automobilis, vairuoju jį metus laiko ir esu labai patenkintas. Labai maloniai valdomas, visiškai elektrinis vairo stiprintuvas puikiai atlieka savo darbą tiek mieste, tiek užmiesty. Slidžiame kelyje nepavyks palakstyt, nes nėra labai stabilus, manau, tai įtakoja automobilio nedidelis svoris (980kg) ir trumpa ratų bazė, o jau nežiemiškom oro sąlygom labai malonu palakstyt, posūkius įveikia puikiai, o važiuojant užmiesty pakankamai stabilus dėl kietokos pakabos. Sėdynės patogios, vietos 4 žmones tikrai užtenka, lyginant net su kitomis automobilių klasemis, gale sedintiems vietos skirtoms kojom, net gi daugiau pvz.: lyginant su Opel Astra G (prieš šį automobilį, tokiu važinėjau, tai gi galiu palyginti). Salono apdaila plastmasinė, bet nieks nebarška, netraška –tikrai gera surinkimo kokybė. Kuro sąnaudos mane labai tenkina, miesto rėžimu apie 5,7-6,5l/100km, užmiestyje 4,5-5l/100km (priklausomai nuo važiavimo stiliaus, greičio ar oro sąlygų ( žiemą jaučiasi kuro sąnaudų padidėjimas važiuojamt pripustytu keliu)). Užmiesty važiuojant maždaug virš 120km/h jau jaučiamas “variklio trūkumas“, bet juk jis ir pagamintas kaip miesto automobilis, o kas nelaksto greičiau, tai visiškai užtenka tiek (maksimalus greitis pagal techninius duomenis 156km/h), kam truksta greičio –montuojami ir 1.8l DOCH varikliukai į Corsa automobilius.

Variklis

Variklis 1l, 3 cilindrų, DOHC, 43kW(58AG). Prieš perkant bijojau tokio variklio, bet išbandęs pasirinkau būtent tokiu ir nenusivyliau. Variklis paprastas kaip ir visi Opel benzininiai varikliai, DSM pavara –grandininė, sudyla tik grandinės įtempėjas (tada variklio garsas paaštrėja lyg dyzelinio). Priejimai prie visų variklio mazgų labai geri, nes pats variklis nedaug užima vietos po kapotu. Važiuojant nereikėtų bijoti varikliui leisti suktis, juk tai ne dyzelinis, o dar ir mažalitražis variklis, o variklio gyvumas pasijaučia maždaug nuo 2500-3000aps/min.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tiek variklio, tiek važiuoklės originalios (Vokiškos) dalys nėra brangios, gedimų kol kas nepasitaikė. Tik nusipirkus ši automobili pakeičiau: DSM pavaros detales (sudiles buvo tik grandinės įtempėjas), prie to pačio -vandens pompą; Važiuoklės dalys- stabilizatoriaus gumas ir traukutes, "granatos" gumą.

Patarimai perkančiajam

Kažkokių didelių blogybių nepastebėjau, tik įsitikinau, jog nereikia bijot mažalitržio variklio.

Rekomenduojami video