Nerijus P 2009-02-09
Vienas geriausiu savo laiku sportisku automobiliu. super
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai grazus, neeilinis automobilis. Labai geras variklis – ekonomiskas ir galingas. Taip pat, kaip nekeista, tai dar ir praktiskas automobilis, gana talpus, didele bagazine. Detales pigios, lengvai remontuojamas. Labai gerai laiko kelia, net ir su standa

Pigokas vidus jei be odos – pigios plastmases, medziaga, labai vienodos spalvos ir t.t. Rudys, rudys, rudys. Visur rudyja, todel perkant reikia ziureti ar neapleistas kebulas.

Bendras automobilio aprašas

Aisku atsiras visokiu gudruciu, kurie Calibra sudes i suns dienas. Taciau as turiu svariu argumentu. Pirmiausia automobilis be galo pigus. Tiesa kai pirkau toki prius kokius 7 metus, tai dar kainavo apie 2000 doleriu. Ne toks ir pigus buvo, taciau per keleta metu jo kaina krito beveik per pus.e. Labai nelaiko kainos. Calibra dizainas tikrai neeilinis, labai aptakus, zemas ir nepanasus i Opel Vectra su kuria dalinasi detalemis (kaip tarkim Audi Coupe panasus i Audi 80). Kadangi automobilis labai aptakus, tai pasiekia dideli maksimalu greiti. Turejau su 2 litru dohc varikliu, tai pasiekdavau 230 km/h. tai buvo ne karta patikrintas faktas. Viduje sakyciau Calibra siek tiek biednas. Panele kaip ir Vectra, neipatinga tokia. Plastikas pigokas, skydelio apsvietimas gelsvas, o sedynes nors ir neva veliurines, taciau nelabai man ta medziga patiko. Tiesa odinis salonas atrodo labai puikiai, bet ji sunku rasti – dazniausiai buna pas turbo variantus. Taciau sedynes gana smagios ir turi gera sonini palaikyma. Kitas geras dalykas, automobilis stebetinai talpus – gale gali susesti normaliai trys zmones, bagazine tikrai didele. Sakyciau Calibra dari ir pakankamai patogus automobilis. Taip pat tai patikimas automobilis, neturejau rimtu problemu. Tiesa kurdavosi prastokai ir aisku didele rudziu problema. Ziauriai isrudijo galines arkos, slenksciai teko remontuoti. Ir siaip su rudim niekaip sesusitvarkiau, tai paskui net nekreipiau dmesio. Taciau bendrai automobilis gana patikimas, o detales pigios, nes tokios pacios kaip Vectra. Kitas pliusas, kad calibra puikiai valdoma. Labai gerai laiko kelia, prie dideliu greiciu labai stabili, o ir posukiuose visai nelinguoja. Tiesa pas mane buvo sudetos raudonos spyruokles. Del to komforto nebuvo visai – ziauriai krate, net per gulincius mentus reikejo atsargiai vaziuoti. Bet uz tai valomumas buvo super.

Variklis

Turbut geriausia dalis yra variklis. Nors Opel varikliai nera labai giriami, taciau sis tikrai nusipelno pagyru. Variklis turi 150 AG – tuo metu tai buvo labai daug. Be to tie arkliai jauciami, automobilis noriai greitinasi net ir prie nemazu greiciu. O drago trasoje skriausdavau daugeli, jokia kita kupe su 2 litru ne turbo varikliu negalejo prilygti. Nei prelude, nei Audi Coupe 2.3, nei Eclipse. Prie viso to man imdavo vidutiniskai apie 10l/100km, o trasoje apie 7l. Manau, kad tai normalu. Siaip variklis mego ryti tepalus, taciau rimtesniu bedu neturejau. O turbo variantas isvis puikiai vaziuoja.

Patarimai perkančiajam

Tokia perkant reikia ziureti rudis. Nes masina gali buti prarudijus kiaurai. Taciau nuo rudziu nepabegsi, stebuklu cia nera. Kitas svarbus dalykas patikrinti varikli, nes 2 litru dohc motorai buna labai uzvaikyti ir megsta uzsilenkti. Siaip su geru varikliu labai sunku nusipirkti. Siaip detales gan nesunkiai surasdavau ir srotuose.

Rekomenduojami video