Tomas 2012-06-17
Opel Calibra V6 mechanine
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

galingas, stabilus, pigus, grazus, bent jau savo laiku.

del didelio variklio ir sunkaus priekio, posukyje priekis nuslysta i isorine posukio puse. ziema geriau su juo nevaidinti. uzsimesti reikia gana didelio greicio, o del didelio greicio sunku suvaldyti. prasta garso izoliacija

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

calibros nera baisi retenybe, o kai pasakai su kuo vazineji, daznai sukelia juoka, kol nepasakai, kad variklis 2,5 ir calibru dyzeliniu negamino. tada aiskina, kad tokiu nebuna. nieko nuostabaus, Lietuvoje, norint isirasyti i "automobiliu specialistus" reikia tureti Audi, VW ar BMW, patartina dyzeli. pats auto buvo kurtas kaip coupe, kad vyresnioji sesute yra Vectra, matosi is duru rankeneliu, langu purkstuku, lyk ir viskas. tai ne koks Audi ar BMW coupe, kurie is prieko atrodo identiskai kaip sedanai. is paziuros "ubagu ferrari" o kai geriau issiziuri, nedaug kuo atsilieka. automobilis atrodo nedidelis, mano nuomone jis vidutinis, o variklio galios daugiau nei reikia. salonas odinis. darmantinas tikrai kokybiskas, minkstas, nenusiures, tai ne koks kietas Audi ar VW odinis salonas, bet su prancuzo nepalyginsi. bet kebabu nebijo. buvo isbandyta kelis kartus. sedynes su recaro logotipais. pasedejes, vienas draugas, sedynes siule keist i mersedeso. gal patiko. kitam draugui siuliau palyginti, mano dureliu odines apdailos paminkstinimo minkstuma, su jo A4 B5 sedyniu minkstumu. jis atsisake. nors pagal dokumentus sedimos 4 vietos, iskaitant vairuotojo, rekordas 8. aukstesniems, priekyje, vietos kiek mazoka. gale tokiems vaziuot nepatariu. priekyje vietos tikrai daugiau nei kokioj A4 ar 80, tik sukuosenai kiek maziau. gale sedint dviem, vietos daugiau nei reikia. bagazine nedidele, dvi padangos netelpa. norint jas sudet, reikia isimt palange ar atlenkt sedynes. auto bulvems vezioti visiskai nepritaikytas, labiau tinka kokiom panikem. aprasymuose skaiciau, kad nuo 93 pradejo deta geresne antikorozine danga. maniske 94, laikau ant kiemo, prie daugiaaukscio, ziema vazineju, per beveik 4 metus eksplotacijos Lietuvoje, kur dazai nubraukti, ten biski parudija. seip donkrata dek kur nori, galines arkos nei virintos, nei baisiai issipute. pakaba gana kietoka, viski ne Audi. bet ant stabilumo Audi toli, toli. is minusu, prasta garso izoliacija. uzia, svilpia, barska. uztai gerai girdisi kaip variklis dirba, nei mages nereikia. kuras, viena kita brangesne dalis, kaip tokiam auto, gal kam pasirodys per brangiai, bet del variklio gausmo ir traukos pojucio, pigesnio analogo nerasi

Variklis

V6, 2.5, 24V, doch, multipoint, 125kW, 227Nm.traukia, ziurint su kuo palyginsi. realiai tai daugiau nei pakanka. 6 cilindru variklio, kantrybe kazkuo panasi i dyzelio. laisvi apsisukimai apie 650-700 aps/min. pats variklis dirba dazniau, nei 4 cilindru. mieste, vaziuojant 5 begiu, 50km/h, apie 1000aps/min. variklis netrukcioja, nedreba. begius perjungiu ant 1500 variklis dirba kuo puikiausiai. tik jei reikia galios, tai jau reikia per deze drost, nuo kokia 3000 jau prasideda pats linksmumas. didziausia beda, galvos dangteliu tarpines, jei tik uzpilu kokiu pigesniu tepalu, iskart visas pramusa. sutaupai ant tepalu keitimo, o nauja tarpine kainuoja 65lt ir ju reikia dvieju. dar netikes oro isiurbimo kolektorius, jis eina per viena galva, tai jei nori pakeist kokias zvekes, zvaklaidzius, ar dangteliu tarpines, reikia ji nuimineti. vieni sako, kad nutrus dirzui, voztuvus lanksto, kiti kad ne, nebandziau nz. atsitikrinai buvau sutikes zmogu, su Omega 2000 metu. variklis ir 2.5 tik kazkiek ekologiskesnis, pagal ji, sis variklis nemirtingas. realiai gal netoks nemirtingas, kaip c20ne, bet vistiek geras. prie -15 kuriasi kaip vasara. salciausia uzkures -32, tada jau krokodilu reikejo, akumuliatorius pavede. idomiausias isbandytas dalykas, bioetanolis. lyginant su benzinu, jo oktanis skaicius 102 ar 103, dabar nepamenu. pirma karta uzsipyliau pusiau su benzinu, tai ooo... kaip traukia. po to gryno ooo... ooo... ooooo.......

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

kas visiems svarbiausia, kuro suvartojimas. norit tikekit, norit ne, pasistengus mieste man ima 10-11l/100km. trasoj iki 90km/h iki 8l. labiausiai tai nuo vaziavimo stiliaus priklauso, droziant, kuro rodykle akyse krenta. pakabos dalys, sarnyrai, stabilizatoriai, traukes, salenblokai, brangiau kaip 55lt nesu mokejes. kadangi tai opelis, daznai neprireiks keisti. ka brangiausiai mokejes, greiciu dezes remonta 700lt. cia remontas ir isimt, idet. srote deze 300lt, sunku rasti ir neaisku ka nupirksi, plius pakeitimas. ir zvaklaidziai 360lt BOSH silikon. meistras patare pirkti brangesnius, nes pigesni 2 savaitem. visa kita daug pigiau. tik kadangi retas varijantas, tai kokios granatos, parduotuvese teks palaukti, o srotuose ir teks gerai paieskoti. automobilis paprastas, tai daug ka pats pasidarau, kas liecia pakaba ar varikli, o ir servise ne kosmosas. rankinio trosas, kaladeles, rankinio spyruokles, viskas kainavo 96lt. tik technikine praejo is antro karto. gal del to, kad pats viska keiciau. po to pats dar pareguliabau ir viskas buvo tvarkoj. paprasta darbine masina. nusipirkes, 2-4 metus pavazinejes, prarasi kokia 1000 nu max 2000lt, jos vertes, bet uz tai, per tuos metus, kiek pamatysi susiraukusiu veidu, pas kurios "traukia"

Patarimai perkančiajam

pirmiausiai variklis. svarbiausia, kad nebutu sudrostas, nes remontas gali kainuoti puse automobilio kainos. paziureti kad automobilis butu nenusiures, neapsilupes, tvarkingas. ir kad veiktu, is paziuros tokios kaip smulkmenos: rankinis, elektriniai langai, veidrodeliai, kondicionierius. jei viskas tvarkoje, vadinasi savininkas automobili priziurejo, o ne vien tik vazinejo. dar svarbu, kad uzkurus automobili uzgestu visos lemputes.

Rekomenduojami video