- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Turi gražų dizainą, geras c20ne variklis, gan ekonomiška.
Kėbulas rudyja, reikalaujantis daug priežiūros, mažai tvarkingų Lietuvoje.
Automobilis iš pirmo žvilgsnio atrodo lengvai išlaikomas, nes čia jug Opel, bet jei norite tikrai gero automobilio, jis turi būti prižiūrimas, keičiami visi skyščiai, detalės, ypač turi būti prižiūrimas šių automobilių kėbulas, kas turi Opeliuką patarčiau nedelsiant išnaikinti korozijos židinius, nes ju metalas greitai rudyja ir plinta korozija, kad to išvengti, patariu padenginėtį kiekvieną žiemą antikorozine danga ir kiekvieną pavasarį plauti automobilį nuo mūsų druskingų kelių. Dar patariu žiūrėti ar automobilis nebuvo ardytas kreivarankių, nes mano buvo ardyta ir blogai sudeta - trūko varžtų, laidai netvarkingai sumesti panelėje, visos "apšyvkės" bildėdavo. Šis automobilis tikrai reikalaujantis daug priežiūros.
Variklis - C20NE, 85kw, benzinas, dujos. Tikrai geras varikliukas, užtenka tokiam automobiliui tokios galios. Šie varikliai gan patvarūs ir manau vieni iš geriausių tokių metų Opeliam. Gerai bendraudavo su pirmos kartos dujom, tik elektroninę dalį gadino, lembdą zondą, oro srauto matuoklę, su ketvirtos kartos dujom šių problemų manau nebūtu.
Automobilį nusipirkau jau "uždrožtą" ir neprižiūrėtą. Šiuo metu tiksliai neparašysiu kiek investavau. Automobilyje buvo tvarkyta/keista: Visos tarpinės, visi diržai, aušinimo skystis, visa važiuoklė, nes buvo išpūvus. Kėbulo arkos buvo supuvusios, ir leido vandenį iš bagažinės. Automobilis gan ekonomiškas - 11-12l dujų mieste. Sudėjus man atsiejo šis automobilis ~7000LT , o pardaviau už 1500lt .
Patariu imti mažiau užvaikytus automobilius. Jei patinka krapštytis automobilyje, gerinant jį, tada šis automobilis kaip tik jums, bet jei važinėjimui nuo taško A iki taško B - Nepatariu.