- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Ekonomiskumas, Variklis, Manevringumas
Garso izoliacija, Kietoka pakaba, ''Pigoka'' apdaila
Puikus miesto automobilis. Labai manevringas. Surinkimo kokybe nebloga salone. Erzina tai, kad labai prasta garso izoliacija, vaziuojant didesniu greiciu, salone darosi labai triuksminga. Kitas man nepatinkantis dalykas, isedus, jautiesi labai, labai zemai, ir vaziuojant akina, net trumposios masinu sviesos, atrodo, kad sedi dar zemiau, nei kitu masinu zibintai sumontuoti. Kalbant apie stabiluma, tai gana neblogai ant kelio stovintis automobilis. Vaziuokle kaip ir visu japonu, tikrai ne is minksciausiu. Duobeles tikrai skaiciuosite, kol atsibos.. ;] Juokauju zinoma, bet nereikia pamirsti, kad tai ne limuzino klases masina.
Variklis gana patikimas, ir labai ekonomiskas. Kaip tokiu metu automobiliui, galetu dirbti tyliau. Man 50 kW nepakako, tad mes savaji COLT'a, CHIPAVOME, iki 68kW. Dabar esame labai,labai patenkinti, trauka ispudinga, kuro sanaudos padidejo ganetinai nedaug, mieste telpame i 7,5L. Aplamai kalbant, varikliai tikrai neturetu pavesti, jai viskas bus laiku keiciama ir priziurima.
Mes savaji COLT pirkome is Belgijos, uz 2450 eur. Kolkas kainos nelabai ir pasikeitusios. Nuvertejimas nera didelis.
Tiesiog ziureti ka perki. Nepatingeti automobili patikrinti Mitsubishi (jai tai imanoma) arba kitame, geresne reputacija turinciame autoservise. Visgi mokate ne ne 1000 ir ne 2000 tukstancius litu. Jai savininkas to daryti nesutinka, yra slepiama rimta beda.