- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
variklis l.geras, dizainas geras, interjeras l.geras
kardaninis velenas, sebulo atsparumas rūdyms
Važinėju jau metai, didesnių problemų neturiu. Labai manevringas, šmaikštus mikroautobusas. Kuro sąnaudos 8-10 l. Realiai trasoje galima nuvažiuoti su 7,5 l/100km., jei važiuosite 90km/h greičiu. Laukiu kada pradės kardanas byrėti, nes daugumas meistrų kalba, kad kardanai yra jų liga. Nuvažiavau jau 190.000km kol kas jokių bėdų. Labai patinka šio automobilio salonas. Puikios sėdynės ir patogiai išdėstyti prietaisai. Matomumas geras. Pakaba labai minkšta.Galinė pakaba pneumatinė. Labai pergyvenau, kad gali greitai sugesti pniaumatinė pakaba. Kol kas dirba puikiai. Labai didelis privalumas, kai gali pareguliuoti automobilio nusėdimą, esant didesnei apkrovai. Mano automobilis yra su staliuku, o tai labai patinka ilgesnės kelionės metu mano bendrakeleiviams. Gana talpi bagažinė, tik interjero kai kurios detalės prestai pritvirtintos.Ypač nelaiko rankenėlės. O šiaip rekomenduočiau šį automobilį...
varyklis 2.2CDi 110kW super geras, darbinis arkliukas, jokių bėdų.Labai lengvai galima padidinti galią iki 20%, o tai tikrai yra smagu :)
nuvertejimas nemažas apie 2000 Eurų per metus, bet tai nėra labai didelis lyginant su opel Vivaro, Renault Trafik, VW Caravele-Transporter markės automobiliais. Važiuoklės dalys vertos pačio palankiausio įvertinimo (apie kardaną negaliu nieko pasakyti). Važiuoklės dalių kainos priimtinos. PVZ svirtis (šakes) galima atsisiųsti gero gamintojo iš ebay už 280 litų. Ši svirtis turi du salenblokus ir vieną šarnyra ir yra vieną iš pagrindinių priekinės pakabos dalių. Jos tarnauja iki 250-300 tūkstančiu km. :) Galite palyginti :)
Rekomenduočiau pirkti automobilį tik su tikra rida ir iki 250000km. Tada neturėsite jokių rimtų bėdų bent metus ar du... Šiaip variklis 2.2 CDi laiko be remonto iki 1 000 000 km