- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Patikimas, judrus, kabrioletas, kietas stogas, mercedes
kietas, barska, neekonomiskas
Automobilis smagus, mazas, vikrus. Tinka tam, kas butent iesko judraus roadsterio. Is tu metu konkurentu vienas praktiskiausiu. Salonas SLK ne is geriausiu (daug plastmases, lupasi dazai), bet ir nera toks baisus kaip bmw z3. Mazda mx5 tragedija, porsche boxter kaina kur kas didesne, o dizainas kaip cia pasakius. Vietos tik dvi, bet taip ir turi buti ieskant roadsterio. Stogas sugalvotas neblogai, aisku girgzdesys girdisi. Bet kur kas geresne garso izoliacija nei minksto stogo kabrioletuose. Vaziuokle kieta, kratosi nemenkai, ypac perejus nuo originaliu r16 prie r18. Saltuoju metu sezonu vazineti ne taip smagu ir norisi persesti i tikra coupe.
2.0 Kompressorius, iki 1999 metu galo dar vis turejo 141kw. Praktiskai identiskas 2.3k motorui. Sanaudos proto ribose. Mieste ~13, uzmiestyje 7-8ltr. Palyginimui MB variklis 3.2 V6 mieste ~14, uzmiestyje 7-8ltr. Traukia kompresorius neblogai, ypac prie zemu apsuku. Miestui pats tas. Automatine deze butu privalumas siam modeliui. Pats turejau mechanine, 1 ir 2 begiai jau siek tiek pamalti.
Turejau virs 3m. eksploatacija tikrai nera brangi. Tik baziniai aptarnavimai, jokiu rimtesniu problemu nebuvo. Visa baze nuo C klases. Taip pat ir dalys tinka nuo C. Dideles kainos tik kebulo daliu, kurios tinka tik siam modeliui. Dauzto tikrai neapsimoka pirkti. Kainos krito smarkiai, nieks nesitikejo, kad butent sio modelio taip smuks. Bet savo laiku, tai buvo populeriausias roadsteris, todel ju buvo pagaminta labai daug. z3 laiko geresnes kainas ir ju maziau, o porsche boxter kaina praktiskai nekinta jau kelinti metai.
Ziureti stogo mechanizma. Kad nebutu apibege hidrauliniu skysciu, pacio skyscio lygi. Visa kita paprasta kaip kokiam CLK ar C.