- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Saugumas, dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, pakaba, komfortas, triukšmo izoliacija, dizainas
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Komfortiškas
Kaina, matmenys, bagažinė
- Maža bagažinė
- Brangus išlaikymas
- Brangus nusipirkti
- Nemanevringas
Mercedes Benz S W222, 2016 metų, 350D, varomas visais keturiais ratais. Važinėju vieneri metai. Anksčiau turėjau Volvo XC90. Prieš pirkdamas kelias dienas teko pavažinėti Mercedes E 63S, BMW 740, išbandžiau visus aukščiausios klasės krosoverius - Mercedes GLE, BMW X5, Audi Q7, Range Rover Sport. Buvau linkęs rinktis vieną iš šių variantų, bet tada išbandžiau S klasę ir viskas išsisprendė. Joks kitas automobilis nesuteikia tokio komforto jausmo kaip šis. Mano MB yra trumpos ratų bazės versija, parvaryta iš Vokietijos. Rida perkant buvo apie 70.000 km. Automobilis itin harmoningas: išbandžiau sportinį režimą su nuleista pakaba ir įsitikinau kaip stipriai pneumo pakaba gali pakeisti automobilio charakterį - nuo jachtos komforto iki aštraus valdymo. Automobilis gerai laiko kelią net ir važiuojant posūkyje didesniu nei 160 km/h greičiu – jautiesi visiškai ramus ir užtikrintas. Atsižvelgiant dar ir į komforto lygį, tai yra geriausias kruizeris koks tik yra sukurtas. Pliusai: ekonomiškas ir patikimas variklis, 9 laipsnių automatika, keturių varančiųjų ratų pavara. Važiuojant maždaug 160 km/h greičiu variklio apsukos - ne daugiau kaip 2000 aps, vidutinės kuro sąnaudos - 7,3 litro šimtui prie 130–140 km/h greičio. Prie 180 automobilis važiuoja taip pat užtikrintai, kaip ir prie 140. Mieste sunaudoja nuo 10 iki 11 litrų. Naudingos išmanios sistemos - automobilis sulėtins greitį, jei pamatys kliūtį arba jei staigiai sumažės atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio. Saugos sistema įtemps saugos diržą, o posūkiuose sėdynės šonai aktyviai palaiko kūną. Apskritai saugos ir komforto sistemų rinkinys toks, kad surašyti užtruktų ilgai. Sunku rasti kažką panašaus tarp visureigių. Plius automobilis yra bene gražiausias iš visų savo laiko konkurentų. Trūkumai: net ir trumpoji versija siekia daugiau nei 5 metrus ilgio. Reikia priprasti prie dydžio. Žinoma padeda 360 kamera, taip pat ir parkavimo jutikliai, tačiau pasitaiko, kad vietos paprasčiausiai nepakanka. Aptarnavimo kaina atitinka automobilio statusą. R20 ratai reikalingi geram vaizdui, bet jie nėra praktiški. Sėdynių masažas galėtų būti aktyvesnis. Ir svarbiausia: automobilis nėra skirtas krovinių gabenimui. Čia negalima sudėti vaikų dviračio jo neišardžius. Bagažinėje nėra ilgų krovinių ertmės. Išvada: kogero tai buvo geriausias masiškai gaminamas automobilis savo laiku. Tačiau reikia atsižvelgti į praktišką pusę - jei turite galimybę turėti du automobilius, iš kurių vienas būtų S klasė, tai kitas turėtų būti visureigis ar universalas.