2019-09-07
Mitsubishi Pajero 3,0 automatas benzinas 2014 (nerekomenduoju)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Kuro sąnaudos, greičių dėžė, patikimumas

Surinkimo kokybė, salono patogumas

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

2015 m. Pradžioje darbo kelionėms nusipirkau naują Pajero 4 ir Pajero Sport 2.5d. Naudojame keturiese, kiekvienas nuvažiavome po 70 K. Km. Kiekvienas iš kolegų turi savo asmeninius automobilius, o vienas iš jų tą patį Pajero 4, tas draugas nusipirko šiek tiek vėliau. Jis nekreipė dėmesio į mūsų patyčias apie automobilį, tačiau po pusės metų jis oficialiai pripažino, kad jis „labai nusivylęs legendiniu automobiliu“. SALONAS (nepatogus): Aš nesu reiklus salono apdailai, standartinės garso sistemos kokybei ir kitoms smulkmenoms, mano nuomone, nėra svarbiausi dalykai automobiliui, kuris skirtas darbo reikalams. Pakalbėsiu apie salono patogumą: nepatenkinama. Ant vairuotojo sėdynės yra nepatogu, kaip ant taburetės; kai bandau įsitaisyti, nuolat su kairiuoju keliu nuspaudžiu priešrūkinių šviesų mygtukus (galinių ir priekinių, jie yra kairėje nuo vairo sėdynės lygyje). Sunku įkišti ranką tarp durų ir sėdynės - nepatogu reguliuoti, sunku daiktus įdėti į durų šoninę kišenę. Jei kas nors nukrenta po sėdyne, tai labai sunku ištraukti. Kažkokia vežimas, o ne automobilis neįmanoma rasti rankenėles, kuria būtų galima atidaryti benzino baką, neišlipant iš automobilio. Jaučiuosi laisvai tik virš galvos, o likusi dalis yra gana gėdinga, net ir ribota. Salono nepatogumai YRA TIK PUSĖ BĖDOS! PRAVAŽUMO CHARAKTERISTIKOS (spąstai šio automobilio savininkams): Automobilis yra skirtas tik vidutinei bekelei. Ant įprasto asfalto yra labai nestabilus. Padangos šypuotos, standartinis dydis, vasarą uždedu vasarines, standartinio dydžio. Neišima posūkių, nesuka į šoną, reikia stipriai laikyti vairą, o automobilis vis tiek eina tiesiai (ir tai 70-80 km/h greičiu švelniame posūkyje), stabdžiai yra sunkūs ir kvaili. Jei asfaltuotas kelias yra šiek tiek žvyruotas, gali pradėti mėtyti ant gana tiesaus ruožo 90 km/h greičiu (net nekalbu apie staigų posūkį). Netikėjau, bet mano draugai patvirtino, kad reguliariai tas pats šūdas (vienas pripažino, kad jis netgi vieną kartą apsisuko ant kelio). Buvau sukrėstas. Nusivylimas apima, kai tenka man sėsti prie šio automobilio vairo, nors kasdieninė vairavimo patirtis yra daugiau nei 10 metų. Pakaba yra kieta, o duobėtame kelyje pradeda joti kaip arklys: važiuojant greitai, automobilio protektorius atšoka nuo asfalto ir pradeda mėtytis į visus šonus.... Taip, automobilis yra didelis, sunkus, bet bukas kaip karvė ant ledo. Turiu X5 2006 m, draugas Lexus NX200, trečiasis Toyota Corolla, ketvirtas (apie jį pirmai rašiau) tą patį Pajero 4. Daugelis gal pasakys, kad esu šališkas japonams. Bet ne, aš nesakau nieko blogo apie Pajero Sport 2.5d, puikus automobilis, ant kelio stovis super, pakaba yra minkšta, dinamiškas, lakstau daugiau nei 150-160 km/h. Jei mes važiuojame kartu, mes pasiimame Pajero Sport 2.5d.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Negaliu pasakyti nieko blogo dėl Pajero 4 patikimumo: taip nedideli remontai, abu galiniai guoliai pasikeitė ir kažkas kito. Bet manau, kad saugumas yra svarbesnis už patikimumą. P.S. Dar man nepatinka, kad jei automobilis užvestas, negalima išjungti gabaritinių šviesų. Nepamirškite, tai tik mano asmeninė nuomonė. Niekada nepirksiu tokio automobilio už tokius pinigus, kaip mes paėmėme. Geresnis X, ar Cruiser‘is.

Rekomenduojami video