- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Patikimumas, komfortas, ekonomiškumas
Kai kam (moterims?) gali būti per didelis; 2,5d 83kw eina ilgos pakaitinimo žavkės, reikia prižiūrėt, kad neprikeptų
Tai yra labai patikimas, komfortiškas automobilis.
2,5d 20v ("plyta") vokiečių forumuose yra laikomas savo metų labiausiai vykusiu motoru, nes įvairūs mazgai yra paimti iš 3.0 dyzelio ir parametrai kurti kaip trilitriam (pvz sienelių storis), o kadangi darbinis tūris 2,5 tai resursas žymiai ilgesnis. Sedanui galios per akis, prie sėdynės šiek tiek spaudžia (aišku nelyginima su kokiais bmw 320d common railais) tai yra senas geras atmosferinis patikimas dyzelis. Universalo trauka mažesnė dėl reduktoriaus perdaivmų (pritaikyta didesniam svoriui vežti, kad lengviau įsivažiuotų) Vilniuj sąnaudos 8l, mieste iki 100km/h 5.7l, žiemą trasoj 6l, mieste jau priklausys kiek/kaip šildysit ir kokiais atstumais važinėsit.
Kas supranta, tas vertina. Svarbus dalykas, rašau apie neužvaikytą būklę. Pas mus tokių rasti reta, nebent kaina prasideda nuo 8tūkst lt. Pažiūrėkit mobile.de kokios 124 kainos, vokiečiai nėra durni.
Vertingiausia ir brangiausiai taisoma dalis - kėbulas. visa kita šrotuose - piguva. Imkit kuo geresnį kėbulo stovį, o kitką susitvarkysit. Ir nepamirškit esminės taisyklės - nieko nėra brangiau už pigų mersedesą.