Simas 2013-01-07
ne kiekvienam pasiseka
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

talpumas, komfortas

sudėtingumas, senamadiškumas, brangios dalys ir servisas

Bendras automobilio aprašas

jau 5 metus važinėju 2.5D universalu, '96m gamybos. Mano užsakymu buvo parvarytas iš Vokietijos, mokėta ~20,000Lt. pirmas įspūdis pradėjus važiuoti - malonus nustebimas: tyliai, ramiai, minkštai, užtikrinai, tiesiog plaukia. Pakaba tikrai ideali stabili, bet gerai sugeria duobes, nelygumus. Dirba ji man sunkiai: priekabas tampo, kroviniai salone, bagažinėje ir ant stogo... Bagažinė nuostabiai talpi ir patogi, o ant galinių sėdynių vietos šiek tiek trūksta, ypač tai jaučiasi, kai ten sėdi vaikai automobilinėse kėdutėse. tikrai nepasakyčiau, kad tai nereikli mašina, nes gedimų būta daug ir įvairių. amortizatoriai, visi ratų guoliai, priekinė pakaba, kardano guolis ir riebokšliai, degalų bako matuoklė, paliktų šjungtų šviesų garsinis signalas, pats kardanas, bagažinės spynelė. dar reikia turėto omeny, kad užpakaliniai amortizatoriai šios mašinos labai nepigūs, (visas komplektas su "kriaušėm", amortizatoriais ir darbu gal virš 2000Lt). bet juos keisti reikia labai retai, sakė, kad dar originalūs buvo (prie 400,000 ridos!)

Variklis

83kW variklis tokiai mašinai silpnas. Įsibėgėjimas ilgas, nežiūrint to fakto, kad gali dirbti didelėmis apsukomis (maksimali galia ties 5500). Ypač galios stoka jaučiasi kylant į kalną, tenka perjungti 4 pavarą, paskui 3... Mūsų '96 m. 66kW Primera daug smagiau važiuoja - dėl mažesnės masės ir turbinos (kuri šiek tiek sukelia sukimo momentą) Ekonomiškumas šio variklio irgi ne pats geriausias: vidurkis 6,9L/100km mišriu režimu (daug kartų matavau, vis tas pats gaunasi). Šis variklis labai nemėgsta važiavimo "iki paskutinio dyzelio lašo". Matyt, prisigaudo nuosėdų nuo bako dugno, tada ilgai ir nuobodžiai reikia taisyti, gedimų ieškoti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkdamas Mersą tikėjausi mažesnio nuvertėjimo. dabar gi rezultatas: pirkau už 20,000, sukišau į remontus, tepalus, filtrus etc. dar ~15.000, nuvažiavau 120,000Km, o šiai dienai parduočiau gal už 5,000Lt. be to dar, per tą laiką jis "išgėrė" dyzelio už ~40,000Lt. taigi, 5 metai komforto, talpumo ir "prestižo" man kainavo ~70,000lt. o visgi ne kartą teko kviesti pagalbą, kad partemptų sugedusią. nors tiesą sakant, dažnai tai buvo vartotojo klaidos (paliktos šviesos nusodina akumą, pasibaigia degalai kelyje), bet buvo ir netikėtų sugedimų vidury važiavimo.

Patarimai perkančiajam

Ne visai įsivaizduoju, kokiam žmogui ši mašina šiai dienai būtų geras pasirinkimas: eksploatacija jos nėra pigi dėl nemažų kuro sąnaudų, sudėtingos pakabos. Gal kas turi garažą, laisvo laiko, moka ir mėgsta pats krapštytis, bet mašinai nekelia "sportiškumo" ir modernumo reikalavimų?

Rekomenduojami video