63 AMG S 4.0, 612 AG, 4WD
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Išmetimas, prie kūno prisitaikančios sėdynės, išorės dizainas, vidaus dizainas, triukšmo izoliacija

  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Gražus dizainas

Kuro sąnaudos, per daug grubi pakaba kasdieniam vairavimui

  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 4,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Svajojau apie šį automobilį, o ir į mano rankas ji pateko visai netikėtai, tad esu labai laimingas. Tiesą sakant įdėmiai žiūrėjau 2018 Porsche Cayenne GTS arba BMW 530D, tačiau gyvenime viskas susiklostė kiek kitaip ir į svajonių automobilį įsigyjau daug anksčiau nei planavau. Apskritai automobilis kalba pats už save – įspūdingas variklio garsas, kartais verta tiesiog klausytis vien variklio garso, jokios muzikos. Važiuojant žemomis pavaromis gali nesunkiai atkreipti visos gatvės dėmesį į save jei to noriu. Išsikalinėjimas? Taip, bet ne tiek prieš kitus, kiek pačiam prieš save :) Per metus nuvažiavau beveik 30.000 km. Nors pirktas ne naujas, tačiau garantinis yra. Pagal garantinį kol kas nieko nekeičiau, atstovybėje požiūris į klientą atrodo kiek kitoks nei atvykus su E200. Manau automobiliui trūksta tik šildomo vairo. Kažkodėl jis buvo ne visose komplektacijose. Muzikos kokybė beje nėra pati geriausia kokią tekę girdėti. Atsarginės dalys, tokios kaip stabdžių kaladėlės, filtrai nėra labai brangios. Bet jei reikės remontuoti kažką rimčiau tai kainuos didžiulius pinigus. Ištiesų šis automobilis turėtų būti antras ar trečias šeimoje. Tiesą sakant kasdieną važinėti su juo net ir nesinorisi. Nesu geras pasakotojas, tai nežinau ar mano atsiliepimas labai naudingas. Bet tai pirmas mano turėtas sportinis automobilis su tokia galia, tai norėjau aprašyti įspūdžius. Automobilį galima įsimylėti, bet norint tokį turėti reikia turėti finansinį stabilumą :)