- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Isskirtinumas, Ekonomiskumas, Praktiskumas
Truksta galios
Sis automobilis yra geras pasirinkimas tiems kurie megsta isskirtinuma ir praktiskuma. Bei dazniausiai vazineja daugiausiai dviese. Automobilis gana ekonomiskas. Patikimas ir issiskiriantis is Lietuvos automobiliu parko. Salone nera pasaliniu garsu, niekas nebarska, netarska. Keleiviams gale vietos uztenka, aukstesniems zmonems ankstoka. Gamykline standartine audio aparatura po 3 koloneles abejose duryse. Ne pati geriausia, groja neblogai, bet is MB tikejausi zymiai geriau. Nikeliuotu salono elementu dazai, kaip mb zenkliukas ant vairo, peciuko groteliu valdymo rankeneles megsta atsilupineti. Dar vienas privalumas didele bagazines talpa. Isvertus galines sedynes nesunkiai galima veztis didesnius daiktus, pvz dvirati. Isskirtinis privalumas sioje masinoje visiskai nusileidziantys soniniai langai, nelieka jokiu stoikiu nieko. Vaziuojant karsta vasaros diena rimtas reikalas. Si masina su 270 CDI varikliu yra kruizeris, pencininko dziaugsmas, kurio noras dar pabuti jauno vaikezo kailyje.
2.7 CDI kuro sanaudas galima palyginti su VW Passat 1.9 TDI 85 KW PD varikliu. Apie 7.5 Ltr /100 mieste ir 5 Ltr/uzmiestyje. 2.7 variklis nera labai sportiskas, gana ekonomiskas, taciau begejasi neblogai ir turi nebloga garsa kai paspaudi. 5 cylindru variklio garsas skamba gana graziai, net pikciau nei BMW E46 330d. Mechanine pavaru deze nera labai gera, gal tai mano atveju gedimas, taciau sunkiai jungiasi atbulinis, pirmas ir antras begai po sankabos ismynimo.
Vazineju metus, keiciau kol kas tik termostata ir Tepalus.
Pasitikrinti ar veikia visa elektronika salone. Dirzu padavejai, el sedynes, sedyniu sildymas, ventiliavimas, vairo el valdymas. Tikrinti pavaru dezes darba, ar lengvai persimeta begiai. Variklio darbas, dumingumas, klaksejimas.