Natter 2015-01-10
CLK 230 Kompressor
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas, gražus (čia aišku subjekyvu), praktiškas, galu varomas, ekonomiškas, nebrangus išlaikymas

esminių minusų nėra

Variklio darbinis tūris, l: 2,3
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Kupė
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Po to kai galutinai supuvo mano mylėtas Nissan 200SX, pradėjau ieškoti jam pamainos, žiūrėjau ir BMW e46 ir dar kalną visokių automobilių tyrinėjau, svarbiausia buvo, kad būtų galu varomas (nes žiemą teko pravažinėt su tėvo Ford Mondeo ir supratau, kad FWD tegu važinėja kiti :-)) ir gražus, paskui, kai krito žvilgsnis į W208 mersą supratau, kad modelio paieškos baigtos reikia ieškoti kažko iš CLK :-). Silpniausių versijų nenorėjau, rinkausi tarp 2,3 ir 3,2 motorų, po kurio laiko pažįstamas iš Vokietijos atgabeno mano dabartinį mersą. Mano automobilis daug navarotų neturi, iš retesnių - liukas ir taip vadinamos ortopedinės sėdynės. Pirmas įspūdis labai neblogas: gražus automobilis, salonas be didelių nesąmonių patogus, gale vietos mažoka ir griežtai tik 2 žmonėms, bet man tai nerūpi, aš gi visą laik už vairo :-). Automobilis iš tikro yra ne mažas jis netgi truputuką didesnįs už savo važiuoklės donorą - sedaną W202. Kaip kupe automobiliui jis labai praktiškas - bagažinė didžiulė, po bagažine dar daug vietos įrankiams, pilno dydžio ratui, akumuliatoriui, tas gerokai nustebino po Nissano, kurio bagažinė labai aukštai prasideda, galinės sėdynės susideda 40-60% santykiu, taip, kad yra šansas vežtis slides ir važiuoti trise :-). Iš mersinių nesąmonių, tai radau tik dvi - bagažinėje buvo nuimamas (ačiū dievui) kablys, kas man sukėlė ir šoką ir juoką, nes net negalvojau, kad kupe gali komplektuotis kablu, bet pasirodo čia gamyklinė opcija, kita nesąmonė - niekaip nereguliuojamas vairas (pavarčius instrukciją supratau tai irgi opcija), va čia tai jau keistenybė protu nesuvokiama, bet kadangi jis patogioje vietoje ir sėdynės reguliuojasi visaip, taip, kad minusu nelaikysim.

Variklis

2,3 kompresorinis variklis tikrai neblogas, traukia gerai, ekonomiškas, žodžiu pats tas, daugiau apie jį nelabai yra ką pasakyt, paskirstymo mechanizmas su grandine, tai, matyt patikima, gal veikia kiek garsiau už kitų gamintojų variklius, bet uždarius kapotą ir salone ant normalių apsukų jo nesigirdi. Manau laiku keičiant tepalus bus paskutinė dalis, kuri suges.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kadangi jis pagamintas ant W202 (pirmos kartos C klasės) platformos, tai visos važiuoklės ir aplinkinių mazgų dalys labai pigios ir jų pasirinkimas didelis, manau pigiau išlaikyt nebent kokį 2-3 karto golfą, bet jei skaitot šią apžvalgą tai manau suprantat patys, kad tai ne automobilis :-). Keik girdėjau kėbulo dalys brangios, taip kad nedaužykit. Variklis kaip minėjau tikrai ekonomiškas, o pas mane juk automatas ir net žiemą važinėjant mažais atstumais valgo nedaug. Tepalai sintetiniai, bet tokie dabar visuose automobiliuose taip, kad ir čia viskas normalu, filtrai, kažkokios smulkmenos viskas labai pigu arba jei normalių gamintojų tai tiesiog nebrangu. Iš gedimų, tai per pusantrų metų maniškiam trūko kondicionieriaus garintuvo vamzdelis pildant kondicionierių (Utenoje auksarankis užvirino už 40lt) ir visai neseniai atsakė salono ventiliatoriaus valdymo blokas (išjungus variklį pradėjo visą laiką pūsti visu greičiu) jis kainavo ~82€, nežinau palyginus su kitais auto tai daug ar mažai už originalią naują detalę, bet keitimas nesudėtingas pats pasikeičiau per 20 minučių, daugiau jokių netikėtumų automobilis nepateikė per 1,5 metų eksploatacijos.

Patarimai perkančiajam

Geras, pasirinkimas, tiems kas ieško kupe tipo automobilio, bet nesiruošia juo dalyvauti slalomuose ar kituose sportuose. Jei rasit nesurūdijusį ir neužvaikytą tarnaus ilgai ir problemų nekels

Rekomenduojami video