Sigis 2022-03-03
Pirmasis mano Mercedes
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puikios valdymo savybės, dizainas ir interjeras, gera apdailos kokybė

  • Interjero medžiagos
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Gražus dizainas

Nėra klimato kontrolės, nėra lietaus jutiklio, variklio gaubtas paremiamas strypeliu :)

  • Prasta garso izoliacija
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Pirkau gegužės pradžioje, ką tik parkeliavęs iš Vokietijos. Apie automobilio pasirinkimą ilgai nekalbėsiu, nes prieš tai turėjau BMW E39, tai norėjau kažko ekonomiškesnio ir mažesnio, bet ne mažiau komfortiško. Norėjau kažko iš esmės naujo. Pasirinkimas buvo CLA. Tiksliai tokios spalvos kokios norėjau - Mountain Grey ir su Night Shadow paketu - juodi ratai, veidrodėliai ir stiklų apvadai, ala Shadow Line kaip BMW.  Šiuo metu rida yra 136.000 km. Triukšmo izoliacija: nebloga kaip mažajam Mercedes, tačiau E39 automobilyje buvo tyliau. Ypač girdimas padangų triukšmas arkose kai viršiji 80 km/h. Manau dėl kietos Runflat padangų gumos. Manau, kai pakeisiu padangas, tokio triukšmo nebus. Variklis ir dinamika: nerašysiu apie E (ekonomijos) režimą – jo pakanka miestui, bet vos vos. Tačiau „S“ režimas neblogas kaip 1,6 varikliui ir 156 AG - rieda gana žvaliai. Iki 100–120 km/h prilygsta BMW 525, turbo duobė nejaučiama (nors tai mano pirmasis automobilis su turbina). Asmeniškai man užtenka tokios dinamikos trasoje darbas-namai. Jei noriu palaikyti virš 120 km/h tai viskas gerai, bet virš 140 km/h variklis pasiekia virš 4 tūkstančių apsisukimų ir nebetraukia. Pakaba: tikrai patinka. Ji palyginti kieta, kietesnė nei pas E39 su 16 colių ratlankiais ir gana aukštom padangom. Dabar padangos žemo profilio ir R18. Užtai automobilis važiuoja kaip kartingas, akimirksniu reaguoja į vairą. Gerai jaučiate kelią, tačiau ir per daug nekrato, visgi Mercedes. Dizainas ir interjeras: tai subjektyvu. Kažkam labai nepatinka CLA žinau. Man asmeniškai automobilis yra puikus dizaino prasme, atrodo lyg būtų didesnis nei yra ištiesų. Greitai pripratau prie automatinės pavarų dėžės, sportinės sėdynės paprastai yra super su puikiu šoniniu palaikymu ir patogiu galvos atlošu. Galinė sėdynė yra vidutinio dydžio – telpa ir 180 cm žmonės. Galinis vaizdas per galinį langą yra prastas, bet man asmeniškai užtenka. Šoniniai veidrodėliai yra labai informatyvūs, daug geresni nei buvo BMW. Dėžė: keista, bet E režime pavaras sujungia labai greitai – jūs važiuojate 40, o ji jau perėjo į 4 pavarą. Vėlavimų nėra, nejaučiau jokių didelių skirtumų nuo senosios. Normaliai jungiasi ir kamščiuose. S režime ji pradeda šiek tiek trūkčioti eisme – pavarų perjungimas ne toks sklandus kaip E režime. Kas domisi vidutiniu kuro suvartojimu įskaitant miestą su transporto spūstimis – nuo 10,1 iki 10,3 litro, nors dažniausiai aš važiuoju 80–100 greičiu užmiestyje. Trūkumai, mano nuomone: yra problemų dėl parkavimo jutiklių. Skaičiau, kad GLK modelyje yra tas pats. Kairysis priekinis jutiklis kartais reaguoja į priešais esantį automobilį kamščiuose, todėl dažnai tenka jį išjungti kamščiuose, kad jis nuolat nepyspėtų. Važiuojant kažkur prie galinės dešinės durelės nuolat girdimas nedidelis garsas. Tarsi jos sandariai neužsidarytų. Kai paprašiau žmogaus patraukti duris į save - garsas dingo. Išvada: apskritai automobilis tenkina ant 90 proc. Žinoma jei po variklio dangčiu jis turėtų kažkur 250 AG būtų visai gerai. Bet jei jau didesnio variklio ieškoti, tai tada geriau žiūrėti į BMW F10. Jis turės viską ko tik reikia. 

Rekomenduojami video