- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Manevringumas, kompaktiškumas, kuro suvartojimas, aukštis, "skardos".
Eksploatacijos kaštai, pakabos kietumas.
Nepaisant kietos važiuoklės (neturėtų būti stebuklas tokio dydžio automobiliui), automobilis yra puikus miestui (manevringas, kompaktiškas, judrus). Sėdisi aukštai, patogu viską matyti aplinkui, kartais vaizdą pridengia "stoikė". Gale sėdintiems šiek tiek trūksta vietos, ypač aukštesniems (įvertinant tai, jog vairuotojas atsisakė pasislinkti į priekį :) ). "Long" komplektacijoje turėtų būti dar patogiau. Galėtų būti geresnė garso izoliacija nuo įvairių "žiogų", t.y. plastmasių girgždėjimo, braškėjimo. Laiku keičiant tinkamus tepalus ir visus filtrus, pašildant, be jokių priedų žiemą (0 - -20) kūrėsi be problemų. Žiemą piktino pravažumas (kitiems auto įveikiant sniegą daugiabučių kiemuose A klasė atsisakė tai daryti). Pliusas žiemai - visą laiką veikianti ESP (Elektroninė Stabilumo Programa, pajutus slydimą blokuojanti kiekvieną ratą atskirai), kuri ne kartą išgelbėjo nuo apsigėdinimo, bortelių, atitvarų, ir kitų eismo dalyvių :)
Pats variklis veikė, veikia ir tikiuosi veiks be problemų.
Buvo sugedęs generatorius, purkštukų žiedai, centrinis užraktas. Viskas po ~500+ Lt, be darbo. Eksploatacija kainuoja, tačiau, tai buvo pirmieji gedimai originalioms dalims (8-9 metų senumo automobiliui). Kad ir kaip norėtųsi pykti, bet viską įvertinus - normalu. Automobilis per 3 metus nuvertėjo ~5000 Lt (pagal autogidą).
PIRKTI NUO 2001m. Užkurti šaltą, klausytis šalutinių garsų varikliui esant šaltam. Ar nepradėjo tepaluotis turbina. Su kokia komplektacija (kilpa tempimui, raktas, domkratas, galinė palangė, porankis, peleninė ir t.t. ir pan.) siūlo. Bandomajame važiavime patikrinti kaip veikia ESP ir ASR. Būtinai pervažiuoti per kelias duobes :)