M.B. 2013-01-03

Tiesiog kitokia "Mazda"

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Normalus apetitas degalams, japoniška surinkimo kokybė, patikimumas, gera ergonomika, pakeriantis veržlumas, geras ir nesenstantis dizainas, patikima važiuoklė, ilgaamžė elektronika, ne puvėkas, valdymo tikslumas, ne pernelyg sudėtinga konstrukcija

Lepūs dvilitriai varikliai (jei buvo apleisti), nepigios atsarginės dalys, sunku gauti nenaujų atsarginių dalių, radiatorių ir variklių hidropakelėjų problemos, agresyviau važinėjant stabdžių sistema ilgai neatlaikys

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Automobilis yra specifinis ir pritaikytas specialiai europiečiams. Tai automobilis su sportiniu charakteriu ir maloniai dūzgiančiais varikliais. Salonas yra nedidukas (šitai tikrai nervina), todėl didesnio ūgio vyrukas su galva gali remtis į stogą, o kojos sunkiai telpa vairuotojo pozicijoje. Gale vietos labai nedaug. Mašina yra siaura (net nereikia stipriai pasilenkti, kad pasiektum kitos pusės dureles). Sėdint priekyje dviem platiems vyrukams beveik susiglaudžia pečiai. Pagal, salono nepatogumą labai primena seną BMW troikę (kregždę). Tiesa, ne visų spalvų kėbulai yra nudažyti kokybiškai. Pavyzdžiui, šlapio asfalto ar vyšninės spalvos modeliai labai greitai nušiūra (nublunka, lupasi lakas). Automobilis pasižymi gera dinamika ir normaliomis degalų sąnaudomis, bet turi specifinių ligų. Iš pagrindinių privalumų yra itin maloniai dūzgiantys motorai, dinamiškai įsisukantys nuo žemų sūkių (skirtingai nei Honda). Sėdynes nėra labai patogios (siaurokos), bagažinė, pagal mašinos dydį, yra normali. Automobilis pasižymi tiksliu pavarų perjungimu (gal kiek per arti vienas kito - trečias ir penktas bėgiai). Vairas yra sunkus, bet informatyvus ir jautrus, gerai juntamas auto priekis. Vos suktelėjus vairą mašiną neria posūkio kryptimi. Garso izoliacija normali, nes nėra dyzelinių variantų. Mašina, palyginti su kitais japoniškais Opeliais (bendrai Mazda lyginama su Opeliu), rūdija ne itin stipriai, tiesa, skardos - japoniškai plonos. Kėbulas padengtas daug geriau nei kokios trečiukės ar šeštukės, Premacy, 626. Specifinės rūdijimo vietos - galinės arkos (ties posparniais) ir durelių kraštai. Anksčiau labai intensyviai vogdavo šių mašinų posūkius, dabar ši "mada" baigėsi. Galima papriekaištauti, kad Xedos atsarginių detalių kainos yra nemažos. Pavyzdžiui, jei prakiurs radiatorius, jį rasti bus labai sudėtinga, o jei pavyks, teks sumokėti nemažus pinigus (už naudotą, sveiką radiatorių gali tekti pakloti ir 1000 litų, ir tai bus "normalu", nes nerasite iš ko pasirinkti). Brangiai kainuoja, palyginti su kitų šalių gamintojų technika, stabdžių sistemos dalys (diskai, kaladėlės). Visus 4 stabdžių diskus su kaladėlėmis įsigyti ir pakeisti gali kainuoti ir 1000 litų (detalės + darbas), nebent keisite pats. Pagirtina važiuoklė - nei per kieta, nei per minkšta. Puikiai subalansuota. Konstrukcija nėra išskirtinė, kantri ir patikima. Tiesa, galinis stabilizatorius ar traukutės priekyje nėra stebuklingai patikimi, bet, lyginant su VAG grupės mašinomis, važiuoklė yra labai kantri. Galima sukritikuoti prastoką apšvietimą salone. Prietaisų skydelio apšvietimui perdegus, lempučių nepakeisite, ten kažkokios mikroschemos sumontuotos, kad net baisu krapštyti. Įdomus panelės dizainas, ypač Klimos valdymas, kuris sumontuotas aukštai. Ergonomika, kaip ir vidų japonų - be priekaištų, nėra jokių nereikalingų funkcijų, salone viskas išdėstyta logiškai. Yra autopilotas. Magnetolos vieta yra skydelio apačioje. Pečiuko apipūtimo efektyvumas yra vidutiniškas. Verta kasmet pasikeisti salono filtriukus (jų yra du ir jie brangūs, apie 90 litų komplektas). Mašinose yra elektriniai langų pakelėjai. Tiesa, nenustebkite, kad, pvz. jiems esant galinėse durelėse, jie gali nebeveikti. Salono medžiagų kokybė yra japoniškai kietoka, bet tikrai ne geležies kietumo, dominuoja pilkos ir juodos spalvos derinys. Jei niekas neardyta ir tvarkingai sutvirtinta, niekas nebarška. Nervina (kaip visuose japonuose), kad nėra daiktadėžių ar nors kelių didesnių nišų telefonui pasidėti. Versijos su automatine pavarų dėže yra patikimos (galite nebijoti). Tiesa, dėžes reikia patikrinti ir pakeisti tepalus (bent kas 40000 km). Kai kas kritikuoja, kad dėžės perjungimo strypas labai ilgas ir gadina bendrą interjero dizainą, tačiau dėl savo ilgumo jis labai patogus.

Variklis

Varikliai - dėmesio verta Xedos 6 sritis. Buvo montuojami dviejų tipų agregatai - 1.6 79 kw ir 2 litrų 103 - 106 kw. Pirmasis variklis, nors ir turi du paskirstymo velenėlius, bet yra keturių cilindrų ir laiko patikrintas iš mažesnių Mazda modelių. Degalų sąnaudos siekia maždaug apie 8 litrus mišriu režimu, bet smagiam lakstymui, įlipus į šią versiją po dvilitrės, 1,6 atrodys skystokas. Tiesa, jis ne toks lepus, nereikalauja brangesnių tepalų. Alyvą gali ir padeginti, bet ne "ryti". 2 litrų motoras išskiskiria tuo, jog yra V formos, 6 cilindrų. Iš dvilitrių šešiukių esame įpratę matyti tik BMW bei kai kurias sportines markes. Labiausiai pakeri šio motoriuko burzgimas. Užvedus jis yra super tylus (nepažiūrėjus į tachometrą, atrodytų, kad mašina užgesinta). Dėl savo tylumo "Mazda"nusipelno pagyrų ir akseleruojant. Variklis skleidžia specifinį, ritmišką dūzgimą, būdingą šešiukėms. Šie motorai turi keletą trūkumų. Pirmasis- hidrauliniai vožtuvų hidropakelėjai, antrasis - aušinimas. Jei supilti nekokybiški pusiau sintetiniai tepalai ar variklis nebuvo prižiūrėtas, jis "klaksi", "žagsi" ir visaip kitaip "aksi". Užvedus skleidžia tiksėjimą. Kad to nebūtų, reikia bent jau žiemą naudoti sintetinę alyvą (nors rekomenduojama pastoviai). Kai kas naudoja pusiau sintetinę alyvą, bet anksčiau ar vėliau problema išlys. Vėliau Mazda atsisakė hidropakelėjų, nes dėl jų varikliams reikėjo skirti nemažų lėšų. Verta atkeipti dėmesį į aušinimo sistemą - radiatorių, išsiplėtimo bakelį. Radiatoriai turi polinkį prakiurti (be to yra ploni), taip gali būti perkaitinamas variklis. Kaip minėjau anskčiau, radiatoriai yra deficitiniai. Dvilitris agregatas gali deginti alyvą, o dėl jos trūkumo, taip pat gali būti perkaitintas motoras, prasukti indėklai. Kaip ir daugumai šešiukių, aušinimo sistema turi būti prižiūrima, antrifrizas keičiamas, o ne pastoviai "papildomas". Negali būti intensyvaus antifrizo dinginėjimo. Galvutės tarpinės - jautri vieta. Šis variklis po kapotu užima labai daug vietos, todėl priėjima sprie tam tikrų agregatų, yra ribotas. Tiesa, brangokai atsieis pakeisti pagrindinį variklio diržą su vandens pompa ir visais guoliukais, įtempėjais. Teko sumokėti apie 2000 litų. (šiuo metu netvarkinga Mazda Xedos 6 gali kainuoti tiek, kiek kainuotų jei pakeisti visą dirželių komplektą su papildomais elementais). Variklis pasižymi saikingu apetitu. Po dvilitrio BMW šešiukės - tikra atgaiva. Su pastarąja sunku šisitekti be 12 litrų 100 km. Važiuojant padoriai, laiku perjungiant pavaras, mišriu režimu, dvilitrės XEDOS 6 sąnaudos viršyja vos per 8 litrus. Mieste, tvarkingai važiuojant, 10 litrų pakaks. Plente, 70 km / h greičiu išsitenki su kiek daugiau nei 7 litrais. Žinoma, su tokia mašina važiuoti ramiai sunkoka., Išmynus "tapkę", mieste gali būti sudeginama ir daugiau nei 12 litrų. Jei tai automatas, pridėkime apie pusantro litro daugiau. Pavažiavus su tokia benzinine mašina supranti, dėl ko japonų benzo motorai taip gerai vertinami. Jie yra ekonomiški ir tylūs. Variantas su dujine įranga - keblokas. Pirmiausia - labai ploni skirstymo velėnėliai, antra - reikia labai geros dujinės įrangos, kuri atsipirks negreitai. Pažėstu kai ką, kas turi dujinę Xedos 6 versiją su 2 litrų motoru. Turi nemažai bėdų su variklio tepimu, reikia pastoviai reguliuoti reduktorių, labai išaugo variklio eksploatacinės išlaidos. Nėra dyzelinio variklio? Žinant tai, kad "Mazda" ir geras dyzelis sunkiai suvokiama sąvoka, jo visai nereikia. Kodėl? Tai yra jaunatviška mašina, kurios dūzgimas labai pakeri. Dyzelinis variklis jai paprasčiausiai netinka.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Mašina pirkta prieš 4 metus, Sumokėta 8500 lt. Šiandien už ją galiu gauti pusę sumos. Nuvertėjimas didokas. Pirkus teko keisti stabdžių sistemos dalis ir variklio diržus su papildomais elementais. Amortizatoriai ir radiatorius - keisti. Persirgo visomis XEDOS 6 ligomis (tik posūkių niekas nevogė). Juoda spalva (pripažinsiu, nereali murzė, nepraktiška spalva). Kai kur jau kalasi rūdys, bet tai juokai. Ketinu neužilgo parduot, nes benzina sper brangus. Nesidomėkite keliatūkstantinės vertės mašinomis. Jos gali būti visiški lavonai. Patikėkite, XEDOS 6 yra pakankamai lepi mašina. Jei laiku nepakeiti kokios detalės, paskui bus dar daugiau bėdų. Labiausiai probleminė sritis - patys motorai ( tik tuo atveju, jei važinėjo koks kaimietiškas Passato ar Bulkos vairuotojas, kuris nekeičia alyvos ir nieko neremontuoja, o jo įrankių dėžėje tik plaktukas, kirvis ir mantiruotė). Tai specifinis automobilis. Jo vairuotojas - jaunatviškas, pacaniškas.

Patarimai perkančiajam

Tai japoniška alternatyva BMW 3 klasei, Alfa Romeo mašinoms. Kažkodėl būtent su šiais modeliais man asocijuojasi panašiausiai. Tiesa, šios mašinos tikrai skirtingos, nes skirtingas jų charakteris. Tiesa, dauguma BMW fanų teigiamai įvertino šią mašiną, jiems labai patiko šešiukės darbas ir ekonomija. Iš kitos pusės, XEDOS 6 yra minkštesnė. Yra panašumų ir su Honda modeliais. Patikimumo nelyginkime, nes seni automobiliai yra lyg loterija. Jokiu būdu nesižavėkite pigiais "lavonais". Geriau sumokėti 6000 litų ar daugiau už 97 gamybos, dvilitrės kubatūros mašiną ir būti ramiam dėl ateities. Neblogų egzempliorių yra likę Vokietijoje, Olandijoje. Mazda Xedos 6 buvo modelis, kuris buvo itin populiarus Italijoje. TAI SĄLYGINAI PUIKUS AUTOMOBILIS.

Rekomenduojami video