Afterday Project 2021-07-14
Lada Vesta SE, 1.6 MT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Galiu buti neobjektyvus, bet automobilis patinka ir tarnauja šeimai tinkamai. Na čia kaip su visom mašinom - arba subinei vežioti, arba šeimos narys ))) Lada Vesta, be abejo, turi savo charakteri ir charisma.

  • Gera garso izoliacija
  • Gera pakaba
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus nusipirkti
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas

Labai storos priekinio stiklo šonines atramos, reikia priprasti, kartais galima nepastebeti atvažuojančio iš šono arba pestininka. Skanauja benza, bet ne Ferraris. Kietokas apdailos plastikas.

  • Silpnas variklis
  • Neekonomiškas
  • Prastos interjero medžiagos
  • Prastas matomumas iš vidaus
Bendras automobilio aprašas

Na ka gi, pamačiau kad Autopluse jau atsirado reeksporto variantu is Voketijos, taigi manau kad yra ir žmoniu kurie domisi realiai šiuo automobiliu. Pradžiai truputuka mitologijos ))) Iš karto išskleisiu mita, kad tai Renault (ar Dacia) su Lada ženkliuku - tai netiesa. Lada Vesta tai rusu platformos B/C viršune, paskutinis iš tikruju rusiškas automobilis, ir tai iš karto jau ir jo pliusas, ir jo minusas. Lada Vesta gaminama ne Toljati, kur gamina Nivas ir prieš tai gamino visa kita klasika, o visiškai naujoje gamykloje Iževske, taigi kokybes standartai atitinka Renault-Nissan-Mitsubishi koncernui, kuriam dabar priklauso ir AvtoVAZ. Lada Vesta turi cinkuota kebula ir "podramnika" (deja nezinau kaip lietuviškai kai kurie žodžiai, bet manau kam reikia tas supras) tai gi tokie dalykai, kaip greitas surudijimas ir neaiškus valdymas jau Vestai nebudingi. Automobilis gaminamas nuo 2015 ir internete dar nera stereotipiniu "surudijusiu per metus". Del valdymo, automobilis turi elektrini vairo stiprintuva is stabilumo kelyje palaikymo sistema (abu Bosch), kaip ir bet kurio elektrinio vairo reikia priprasti, bet kad jis neinformatyvus - nepasakyčiau. Vestos valdymas ir jos manevringumas yra etalonas biudžetines klases automobiliams. Priekyje Vesta turi MacFersson, gale pusiau nepriklausoma balke. Kebulas yra stiprus ir iškabinus mašina deformaciju nera. Pakaba pakankamai kieta, nes naudojami amortizatoriai SAAZ daugiau dujiniai (Rusijos keliams). Jie yra triukšmingesni nei tepaliniai, bet užtat, jei gyvenate kaime, neturesite vargo ))) O mieste išvis nereikes pristabdyt prieš gulinčius milicininkus. Jei netenkins ir tas, tada galima pakeisti i minkštesnius ir komfortiškesnius tepalinius, Vestai ju yra aibe ir nebrangiu užsakant iš Rusijos (Demfi, Asomi, Kayaba ir tt). Variklis, kuris dedamas eksportui i ES - atmosferinis 106AG 1,6L rusu špyžinis variklis 21129, paprastas, pakankamai patikimas, bet uždusintas Euro-6 standartu. Tam patvarkyti yra nebrangiu sprendimu, ir automobilis važuoja žymiai dinamiškiau. Dežes Europai deda Renault JH3, na čia 5 begiu mechanika, irgi seniai žinoma ir patikima. Galima sutikti ir robotizuotu vienasankabiniu transmisiu, bet ju nepatariu, nes jau nebegamina ir turesit su jais vargo ir diskomforto. Interjeras automobilio pakankamai gražus ir ergonomiškas, pagal mane gražesnis nei kokiu senesniu Logan ar Sandero, nors medžiagos naudojamos nebrangios. Ant greičio galima ramiai kalbeti salone nekeliant balso, kaip B+ klases automobiliui garso izoliacija nebloga. Automobilio gale (ypač SW) daug vietos keliams, alkunem irgi nesusispaude. Eksterjeras pagal mane superinis, Vestos dizainas man asmeniškai atrodo geriausias ir ryškiausias, ypač iš šono ))) Kelyje visada išsiskiria, be to Lietuvoje ju labai mažai ir jos visada traukia aki, traukia telefonus ir užkalbina. Del kuro sunaudojimo - na tai nera supertechnologiškas 1 litro turbo variklis, rija jis šiais laikais nemažai ))) Čia jau kaip kam. Jei dažnai važinejat trasa (yra kruizo kontrole) ir 6-7 litrai yra ne problema, galima imti. O jei ir mieste (yra greičio ribotuvas) 9-10 litru ne problema - galima imti ir miestui. Man ne problema abu variantai, pilu ir važuoju. Pravažumas esant gamikliniam klirensui (178 mm sedanui ar SW, 203 mm cross versijoms) stebina, praeita žiema važavo kaip tankas ten, kur kiti sedejo pusnyje (turi diferencialo blokiruotes imitacija, kuri veikia puikiai). Na ka gi. Berods viskas. Jei planuojate Vesta pirkimui ir norite "superspeco" ))) konsultacijos - rašykite afterday.net@gmail.com, nes per beveik 3 metus ir 30000 pravažuotu su ja kilometru žinau visas jos potencialius trukumus, galesiu padeti pasirinkime. Pradinius patarimus ivardinsu žemiau.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 2 su puse metu pakeite garantijos pagrindu vakuumini šlanga stabdžiu stiprintuvo, buvo lengvai paskyles, pastebejau pats. Tepala keičiu kas 7500 km, neryja, nebega. Elektrika tvarkoje, visos sistemos veikia tinkamai. 25000 pakeičiau žvakes i Denso Iridium.

Patarimai perkančiajam

Automobiliai iki 2018 metu gamybos turi tam tikru trukumu, taigi rinkites naujesnius metus. Jei vis del to automobilis senesnis, tuos trukumus galima ištaisyti, kaip padariau aš ))) Venkite robotizuotos transmisijos. Dabar rusai gamina Vestas tik su variatoriais Jatco, robotas negaminamas. Turekite omenyje, kad Sedan stogas nera cinkuotas, o SW - cinkuotas. Del viso kito, galite kreiptis afterday.net@gmail.com, patarsiu kas ir kaip. Sekmes. Ir nespauskit negatyvaus ženkliuko del politiniu prežasčių, ar stereotipu ale "vaz - govno" ar panašiu. Viskas ten gerai su ta mašina )))