2021-12-17

Kia Sorento 2.2. TDI, 2010 m

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Paminėti komentare

  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus

Paminėti komentare

  • Prasta garso izoliacija
  • Nekomfortiškas
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas

Šiaip automobilis paliko daugiau gerų atsiminimų. Sukosi neįtikėtinai gerai, buvo dinamiškas kaip tokio svorio aparatas, valdėsi ir stovėjo ant kelio gerai, turėjo didelę bagažinę su trečia eile sėdynių kurios taip ir nepanaudojau, bet kai buvau pats įlipęs - visai patogia. Na o dizainas tikrai ne kaip tų metų mašinai-puikus. Kuro sąnaudos pas mane buvo didesnės nei deklaruojamos ~9 L/100km, važiuojant mišriai, nevengiant paspaust gazą.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nuvažiavau per 2 metus ~80 0000 km, per tą laiką pavesdavo vienas ar kitas daviklis. Pirmą kartą - kuro filtro daviklis - rodė kuro filtre esantį vandenį ir įjungdavo avarinį važiavimo rėžimą - iš šroto pakeičiau nauju už 10 eu, problema dingo. Vienu metu buvo pradėjusi stipriai dūminti, užteko pakrutinti išmetimo sistemos jutiklius ir elektronines jungtis - susitvarkė. Iš smulkesnių problemų - lauko temperatūros daviklis - pusę metų rodė pieno riebumą, tada susitvarkė. Buvo problemų su automatine pavarų dėže - važiuojant tolygiai apie 50-60 km/h greičiu, mašina pradėdavo truksėti ir tampytis, lyg nežinotų kokią pavarą jungti - būdavo gana nemalonu ir neištvėrus spausdavai gazą, tačiau tai būdavo ne visada. Dėl tos pačios pavarų dėžės buvo rūpesčių, kai metė avarinį važiavimo režimą, kai automobilis blokuodavo apsukas, ir jau maniau reikės mokėti didelius pinigus, bet. Nuvariau pas rimtą automatinių dėžių meistrą, kuris pastebėjo, kad sunkiai juda pavarų svirtis ir nusiardęs oro filtrą per 15 minučių ųž tiek pat eurų pramankštino ir sutepė pavarų svirties trosą ir problema išgaravo. Dar galima pridurti, kad kelis kart tvarkiau važiuoklę (tarpines ir granatos gumas), keičiau stabdžių diskus, restoravau visus suportus, keičiau alkūninio veleno skriemulį, kuris gan greitai visiškai atplyšo ir nebesuko diržo ir mano vairo striprintuvas parkuojantis dingdavo. Bet tai manau einamos problemos ir ypač artėjant prie 300k ridos.

Rekomenduojami video