2020-10-28
Neblogas variantas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Geras pravazumas, gera isvaizda, pigi eksplotacija, geras universalumas

Pagal kaina minusu nera

Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Mano Jeep Patriot yra 2014 metu Latitude komplektacijos automatine greiciu deze. Yra sildomos sedynes, nuotolinis uzvedimas, oda aptrauktas vairas, zemu dazniu kolonele ir papildomi garsiakalbiai gale. Salonas man patinka, bet dideles prabangos cia nera, kietas plastikas, plastikiniai jungikliai, zodziu tikrai labai paprastas interjeras. Pravaziavau per du metus apie 40.000km ir esu visai patenkintas. Pravazumas labai geras, niekad nera pavedes. Nors tai visureigis, bet nuolatos varo tik priekiniai ratai, galas isijungia tik priekiniams pradedant buksuoti. Yra opcija ijungti nuolatini 4 varanciuju rezima kuri dazniausiai naudoju ziema vaziuojant apsnigtais keliais. Nuo 2014 nebebuvo naudojama CVT transmisija, kas buvo viena is sios markes problemu, standartinis automatas tarnauja daug ilgiau.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kolkas keiciau stabdziu diskus su kaladelemis, gumine ivore vaziuokleje (bushing) ir uzdejau naujas padangas, rida dabar 160000km. Labai paprastas automobilis, nieko mandro, tad ir tvarkymo kastai nedideli.

Patarimai perkančiajam

Matau vzineja daug parudijusiu, tai tikrinti rudis, bagazines dangcio apacia, sparnu arkas, jei ieskai automato ziureti nuo 2014 metu laidos.

Rekomenduojami video