2017-04-25
Praktiškas automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas, gera trauka 85kW dyzelinio motoro, kompaktiškas išorėje, bet labai talpus viduje.

Galėtų būti geresnė garso izoliacija.

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Puikus, praktiškas ir patkimas kasdieninis automobilis. Kažkokio ypatingo komforto jame nerasite, tačiau nuo taško A iki B nuvyksite visai maloniai. Siūlau rinktis galingesnį dyzelinį variklį, tai nekils bėdų lenkime kažkur greitkelyje, o ir kuro sąnaudos tik kokiu 0,5l didesnės nei 66kW variklio. Pakaba nėra labai minkšta, bet ant kelio auto stovi labai gerai. Vairas labai patogus, tad mieste vairuoti vienas malonumas. Erdvus ir kokybiškai surinktas salonas, niekas niekur nebarška... Gera originali audio aparatūra (maniskis vidutinės komplektacijos), jausmas, kaip aukštesnės klasės auto. Greitį viršijus >100km/val - pasigirsta ošimas...-garso izoliacija (kaip ir daugumoje tokios klasės auto) nėra stiprioji vieta... Nors iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į hyundai, bet pavairavęs galiu drąsiai teigti, kad i30 yra puiki alternatyva vw golf, opel astra ir pan... turbūt savo kokybe šiuos konkurentus lenkia.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau automobilį 4 metų senumo, eksploatuotą Lietuvoje, su serviso istorija ir dar galiojančia garantija. Rida buvo apie 50000. Pravažiavau pats dar daugiau nei 60000. Remontuoti kažko nenumatyto dar neteko. Tik einamieji tepalų, filtrų, stabdžių kaladėlių ir diskų keitimas. Dalių kainos nedidelės.

Patarimai perkančiajam

Pirkti su pilna serviso istorija.

Rekomenduojami video