Artūras 2024-06-05
Labai vidutinis automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Aprašiau

  • Ekonomiškas
  • Erdvus salonas
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Manevringas

Aprašiau

  • Silpnas variklis
  • Prasta garso izoliacija
  • Prastos interjero medžiagos
  • Nekomfortiškas
  • Prastai valdomas
  • Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Pirkau 2019 metais su 220k km rida. Iškeičiau į itin pamėgtą, bet visiškai kitokį automobilį – Land Rover Discovery 3 su 4.4 litro varikliu. Savaime suprantama Honda buvo pirkta kaip maksimaliai ekonomiškas automobilis, nes namas pats nepasistatys :) Apie Honda nepasakysiu nieko labai blogo. Mano pasirinkimas pasiteisino – automobilis taupo pinigus ir tai yra stipriausia jo pusė. Ekologijos mokesčio nėra, sąnaudos pigios, važinėjant kokius dešimt kartų po 2 km mieste, taip pat kartą per mėnesį 100-200 km užmiesčio režimu vidutiniškai paima apie 7 L kuro. Man atrodo gerai. Tai savotiškas Toyota Prius ir Honda Accord hibridas :) Toliau. Komforto nėra, nu nėra ir viskas, tavo užpakalis pajus kiekvieną akmenuką. Valdymo savybės labai vidutiniškos, nors su kuo palyginsi. Audio sistemos garsas yra š… Jokios garso izoliacijos, šilumos žiemą salonas taip pat neišlaiko. Kaip ir šalčio vasarą – per karščius klimato sistema veikia visu pajėgumu. Bet iš esmės šildo ir vėsina gerai. Šildomos tik priekinės sėdynės, galiniams keleiviams tenka pakentėti. Patikimumas: kai pirkau rida buvo 220k, pardaviau po 253k km, per tiek laiko pakeičiau galinius amortizatorius (stovėjo dar vis originalūs!) ir priekinį stiklą, kuri suskaldžiau labai nepatogioje vietoje. Tepalai žinoma ir viskas, daugiau jokių problemų ir vargu ar kitas savininkas turės kokių rimtų problemų. Automobilis buvo dažytas – tikrinau dažų storį, be to matėsi skirtingi dažymo atspalviai, bet be rūdžių. Nors vietomis skardos primena aliuminę folgą – toks sprendimas aišku yra vardan svorio mažinimo. Artimųjų šviesų šiame modelyje beveik nėra, tamsoje važiuosit apgraibomis. Pasikeičiau į dvigubai galingesnes lemputes, tapo įmanoma važinėti tamsoje. Bet toli gražu iki normos. Buferį suprojektavo visiškas nemokša – šis kliūna visur, nors pats automobilis ne toks ir žemas. Bet jau buferis... Keli žodžiai apie hibridinę dalį – su ja problemų nebuvo. Mieste dirbdama kartu su start/stop sistema neblogai pataupo kurą, žiemą šaltu oru su mano trumpais paspaudimais sąnaudos gaunasi iki 7,5 litro. Užmiestyje važiuojant 150-200 km atstumus, akumuliatorius pavargsta nuolat palaikyti normalų greitį, belieka tik kuklus 88 AG benzininis variklis. Panašu ir viskas. Apskritai - jei gyvenate vienas ar su žmona, važinėjat normaliais keliais, važiuojate šiek tiek greitkeliu ir nevažinėjate žvyrkeliais, tai automobilį rekomenduoju. Mieste Insight labai geras.

Rekomenduojami video