Rimantas 2025-10-20

2013 Honda Accord

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, valdymas, kelio laikymas ir posūkių įveikimas – manau aukščiausiame lygyje. Dar - saugumas, patikimumas, solidi išvaizda, gera pakaba, komfortas, aptarnavimo kaina nedidelė

  • Dinamiškas
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Saugus
  • Gražus dizainas

Trūkumus pavardinau

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Meilė Hondoms prasidėjo dar tolimais 2005 metais, kai pradėjau pastebėti tuo metu dar gana naujus 7 kartos Accord modelius. 2010 metais ir pats tokį pirkau, o 2015 jį pakeičiau į 8 kartos Accord sedaną. Abu benzinai, abu pravažiavę labai nedaug. Dabar jau yra kita Honda, bet nesvarbu. Lyginu septintą ir aštuntą Accord kartą, tai pradedu. Pakaba tapo komfortiškesnė, nors buvo sumontuoti R18 ratai, o septintoje kartoje standartas buvo R16 arba R17. Trumpos šviesos tapo žymiai geresnės. Važiuojant užmiestyje tikras malonumas, automobilis pats perjungia šviesas - automatinio šviesų perjungimo funkcija puiki tų laikų funkcija. Dėžė, o aš turėjau tik mechanines, tapo geriau suderinta (pasikeitė perdavimo skaičiia), todėl su kruizu penkta pavara ramiai vešdavo automobilį jau nuo 60 km/v. Užmiestyje dažnai taip ir darydavau – penkta pavara (nors dėžė šešių pavarų), įjungi kruizą ir važiuoji kaip su automatu. Žemiau 60 – jau varikliui sunku. O nuo 100 km/h – momentinė reakcija į akseleratorių ir geras pagreitis. Kartais net perjungdavau į ketvirtą, spaudžiu iki dugno ir lenkiu. Manau kruizas ir penkta pavara ant mechanikos – idealu trasai. O autostradoje, kai greitis 150 galima jungti ir šeštą.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tepalo sąnaudos – pas 7 keičiau kas 15000 km, bet prie 200000 km variklis jau sunaudodavo 6 litrus tarp keitimų. Su 8 pradėjau keitimus kas 7500 km, vėliau – kas 5000 km. Variklis tepalą valgė nuo pirmųjų tūkstančių kilometrų. Naudojau 0W20: pradžioje originalą, vėliau – ENI. Grandinės keitimas - su septintu nuvažiavau 150000 km ir net nesužinojau apie tokią problemą. Su aštuntu - grandinę keičiau jau prie 150000 km ridos. Oficialūs atstovai sako, kad dabar tai norma. Šarnyrai - su 7 Accord net nežinojau, kas tai yra, su 8 – nuvažiavęs 60000 km keičiau jau tris kartus. Gal tai dėl važiavimo stiliaus, staigūs pagreitėjimai juos sudėvi. Amortizatoriai - pas 7 keičiau prie 140000 km, su 8 – prie 120000 km. Prie 200000 km pakeičiau katalizatorių ir abu lambda daviklius. Apie stabdžius - jei pas 7 Accordą jie buvo akivaizdžiai per silpni, tai pas 8 viskas puiku. Stabdžių diskus keičiau taip kaip rekomendavo atstovas – keičiau dažniau nei susidėvėdavo, buvau susidėjęs perforuotus priekinius diskus. Apie ratlankius - gerai išstudijavęs nusprendžiau laikytis gamintojo rekomendacijų. Vasarai pirkau R18 su 235/45 padangom, bet po kelių metų mūsų keliais šis grožybė tapo netinkamas eksploatuoti – nuo 100 km/h prasidėdavo vibracija, nors ratai nebuvo mušti ar kreivi. Šiuo atžvilgiu originalūs R17 diskai tvirtesni ir tinkamesni. Vėliau grįžau prie jų. Kuro sąnaudos - jei važiuoti 100–120 km/v – borto kompiuteris rodo 7,7–8,2 l. Mieste, žiemą, mano vairavimo stiliumi – iki 13 litrų. Su šiuo automobiliu buvo nuvažiuota daugybė kelionių, Europoje taip pat. Galiu pasakyti visą laiką automobilis patikimai nuveždavo kur reikia, nė karto nesugedo, nė karto neprireikė techninės pagalbos.

Rekomenduojami video