eSaS 2012-07-15

Geras busikas

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Variklis,ner dirzu,patogios sedynes,praktiskas-ir i kelione ir i darba,prieky geri gamiklyniai dinamikai

standoka ir kratanti vaziuokle,barskancios plastmases gale-labiausiai erzinantys dalykai

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Taigi ford transit euroline,puikus pasirinkinmas megstantiems keliauti. Visos sedynes sukinejas,galine issitiesi ir patampa lova,taip galima sutaupyti lt vietoj to kad reiketu apsistoti kiekviena karta viesbuciuose .Masina tevo,bet vazinejau daug ir as pats.Pirkta po velyku,pravaziuota virs 6k be jokiu invensticiju.Masina is vokietijos tikrai gero stovio,tai pat yra ir serviso knygele.Paskutinis irasas liktai 10m prie 180 kazkiek,db 232k panasu kad rida tikra :) 7 sedymos vietos .Gerai skambanti aparatura su originalia mage,prieky dinamikai tai pat geri,tik reikejo pasikeist gale dinamikus,nes buvo tragiski Dar galiu palyginti su vw caravvele nes tai pat turime tai trumpai ir aiskiai,transito pliusas variklis,caraveles pats vaziavimas,ji netaip kratosi per duobes ir svelniau jas iveikia,veliau parasysiu ir apie caravelle atsiliepima nes db nk doro nepasakysiu ,katik nupirkta

Variklis

Variklis 2,0L 74kw,ner dusylys,traukos pakanka vazuojant ir tusciam ir pilnam.Kuro sanaudos be piko tai 8 uztenka vidutiniskai,jei sedi pastoviai kamsciuose,kiekviena diena tai sanaudos kyla iki 9 grubiai,svoris 2150kg tuscio :) Gan padorios sanaudos Dar didelis pliusas kad ner jokiu dirzu,stovi grandine

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Jokiu remontu per 6k km,isskyrus dyzeli.Kainavo 5700eur,tai gan nemazai bet manau atsipirks su laiku,ir atrodo kad euroline brangesni ir paprasti transitai,tai kaina turetu laikyt :)

Patarimai perkančiajam

nepirkti su silpnais varikliai,74kw tai cia minimumas jau,antraip bus per silpnas o siaip tai tikrint tikrint ir tikrint :)

Rekomenduojami video