Bullitt 5.0 V8 GT – rimtas reikalas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Galia, garsas, stabilumas ir pan.

  • Dinamiškas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Gražus dizainas

kuro sąnaudos jei jums svarbu

  • Nekomfortiškas
Bendras automobilio aprašas

Laukiau daugiau nei metus kol išsirinkau, nupirkau ir kol pagaliau automobilis parvyko į Lietuvą. Tikiuosi, kad automobilis pateisins lūkesčius, kuriuos į jį esu sudėjęs. Skaičiau ir žiūrėjau daug apžvalgų. Kadangi tai riboto leidimas Mustangas, net neturėjau galimybės Lietuvoje jį pavairuoti prieš nusipirkdamas. Išpradžių galvojau pirkti labiau įprastą automobilį iš BMW, Mercedes ar Jaguar gamos, galbūt Jaguar XFR. Bet nusprendžiau pirkti tai ko ištesų noriu. Be to noriu mechaninės pavarų dėžės ir geresnio stabilumo kelyje, tiksliau smagesnio kelyje :) Taigi buvo abejonių. Bet įlipęs į mustangą ir paspaudęs užvedimo mygtuką supratau, kad priėmiau teisingą sprendimą :) Variklio garsą galima apibūdinti kaip “nerealus”, “solidus”, patraukiantis dėmesį – kai ptik nori :) Tai gana didelis automobilis, adaptyvi pakaba yra puiki ir galima pasireguliuoti pagal savo norus, vairas gana sunkus kas man taip patinka. Tačiau galima reguliuoti ir šį parametrą. Automobilio pagreitis yra tikrai solidus 0-100 km per mažiau nei 5 sek. Su automatine pavarų dėže būtų greitesnis, bet ji atimtų daug malonumo. Automobilio išmetimas turi droselį, kuris skamba fantastiškai kai mažinu pavaras. Galiniai varomi ir 460 AG su mechanine pavarų dėže, viskas sudėta į klasikinį tikrai gerai atrodantį Mustang kėbulą – automobiliu esu labai patenkintas. Tikras vasaros malonumas, bus matyt kas bus žiemą.