- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Trys viename: kompaktiskas, praktiskas, dzipiskas automobilis. Patogus mieste ar iskyloje gamtoje. Preciziskai surinktas, dinamiskas variklis, labai gerai valdomas ir apskritai automobili malonu vairuoti.
Maza komforto visais atzvilgiais, variklis galetu buti kiek ekonomiskesnis.
Ne paslaptis, kad automobilis kurtas kartu su Suzuki kompanija. Tai kogero yra gera zinia, nes Suzuki garseja kaip patikimu ir labai sekmingu kompaktisku automobiliu gamintojas. Sedici atrodo labai patraukliai - auksta prosvaisa, ale dzipu apdaila, ragai ant stogo automobiliui suteikia savotisko rimtumo. Nieko neprikisi, nieko nepridesi. Interjere - malonaus dizaino prietaisu skydelis, taciau plastikas naudojamas visur vienodas ir japoniskai kietas, taciau ji palietus nesijaucia, kad butu pigus. Apskritai interjere dominuoja japoniskas prietaisu isdestymas ir logika. Visi prietaisai jungiasi tiksliai, kokybiskai. Prietaisu rodmenys yra labai aiskiai skaitomi, graziai apsviesti ir graziai atrodo, valytuvu dazni galima reguliuoti. Borto kompiuteris, deje, rodo nedaug - tik vidutines ir momentines kuro sanaudas, be to norint perjungti siuos rodymus reikia pasilenkti link centrines konsoles virsaus, kur yra mygtukas - tai padaryti labai nepatogu vairuojant. Vairas odinis ir patogus, reguliuojamas. Sedynes standzios ir patogios, taciau medziaga nera maloni liesti - tokia labai sintetine. Pradejus vaziuoti pastebimas gana didele sankabos pedalo eiga, prie kurios reikia priprasti, taciau tai nedidele problema. Begiu svirties eiga labai trumpa, pats perjungimas gana tikslus, taciau kietas. Vienas didziausiu pliusu - stabili ir patikima pakaba. Aukstas ir trumpas automobilis yra labai stabilus posukiuose, turi minimalu posvyri, be to neapleidzia jausmas, kad visada kontroliuoji situacija. Be to, trumpos bazes automobilis nesokineja per kelio nelygumus. Tiesa pakaba nera komfortiska, be to garso izoliacija taip pat prasta. Galine sedyne yra siaura, todel 3 suauge sunkiai sutilps. Taciau visu keleiviu galvoms vietos per akis - stogas labai aukstas. Bendrai erdves viduje Sedici turi pakankamai. Apzvalga i visas puses puiki, o soniniai galinio vaizdo veidrodeliai tiesiog milziniski! Automobilis turi tris varomuju ratu rezimus: varomas 2 priekiniais ratais, automatinis rezimas kuomet praslydus priekiniams isijungia ir galiniai ratai, bei varomas visais 4 ratais. Sunku pasakytui kiek Sedici yra dzipas, kai ka pasako jau tai, kad rimtesnes variklio apsaugos neturi, o dekoratyvines apsaugos yra plastikines.
Sis Sedici turi Fiat gamybos 1.9 litro turbodyzelini varikli, kuris turi 120 AG. Automobiliui, net ir varomui 4 ratais toks variklis yra pats tas. Galingesnio jau nereikia, o ekonomiskumas yra geras - vidutiniskai suvartoja kokius 7-7.5 l/100km. Galios pilnai pakanka, zodziu automobilis tikrai dinamiskas.