- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Itin kokybiškas salonas, gerai surinktas, daug saugumo ir kitokių technologijų
- Interjero medžiagos
- Komfortiškas
- Stabilus kelyje
- Gera įranga
- Ergonomiškas salonas
Infosistema neišbaigta, prastas nuvažiuojamas atstumas, nuobous automobilis
- Neekonomiškas
- Maža bagažinė
- Prastas matomumas iš vidaus
Tai pirmas mano turėtas visiškai elektrinis automobilis. Neįtikėtinai rafinuotas ir patogus Audi, interjeras surinktas fantastiškai, bet kartu ir gana nuobodus su pilko plastiko apdaila visur. Visi jungikliai, įrenginiai pasižymi kokybe, tačiau centrinei konsolei, nors ji ir gražiai sukurta trūksta praktiškumo ir talpumo. Bagažinė yra negili, taip pat reguliariai neužsidaro, kai yra prikrauta daiktų. Bendrai Audi interjerai yra vieni geriausių rinkoje, tačiau Etron interjeras man atrodo šiek tiek slegiantis, iš dalies dėl viso to pilko plastiko ir dėl to, kad priekiniam stiklui trūksta “gylio”, o vaizdas per jį atrodo ribotas. Turiu bazinį modelį etron 50, todėl realus nuvažiuojamas atstumas tikrai nuvilia. Žiemą įkrovę 100%, atsargiai mindami nuvažiuosite tik 200 km, o įjungę šildymą ir šildomas sėdynes galite tikėkitės netekti dar 10%. Vasarą kai yra normali temperatūrą, galite nuvažiuoti apie 240 km naudodami eko režimą. Mano didžiausias nusivylimas buvo prastas infosistemos valdymas. LCD ekrano valdymas netikslus ir visai neintuityvus, todėl vairuojant gali blaškyti dėmesį. Rasti įkrovimo stotelę per MMI yra netikęs sumanymas ir nesitikėkite, kad priims jūsų etron įkrovimo kortelę. Prietaisų skydelio virtualus ekranas netinkamai sinchronizuojasi su MMI arba su Android auto. “My audi app” tikriausiai yra pati blogiausia programa kuria esu naudojesis - ji ne tik lagina, pilna klaidų, bet ir dažnai stringa, o internetinė versija nėra daug geresnė. Esu nusivylęs automobiliu ir neplanuoju jo ilgai turėti. Manau pakeisiu jį į elektromobilį su tinkama rida ir EV technologijomis kurios iš tikrųjų veikia.