Geras
- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Azartiskas, dinamiskas.
- Dinamiškas
- Gera pakaba
- Talpi bagažinė
- Stabilus kelyje
- Informatyvus vairas
- Geras matomumas iš vidaus
- Geras pravažumas
Nelabai intuityvus stabdziai kamsciuose. Greitkelyje - gerai, letai vaziuojant per daug sunku nuspet kiek to pedalo spaust. Siaip sau medziagos.
- Neekonomiškas
- Prasta garso izoliacija
Vairuoju sita masina jau tris metus, pirkau naudota su 80k km, dabar ant spidometro 140k. 2.0 bezinas, 280AG. Tai labai azartiska masina, nebudingai suvui astri, maziausias vairo pasukimas persiduoda i ratus, po jo dauguma masinu atrodo tarsi zele be vairavimo astrumo. Metai 2017, tai su tuo yra ir minusu, pvz, iki 2020 atnaujinimo medziagos salone siaip sau, garso izoliacijai irgi pagaileta. Stovi ant R20, kas vel su savo niuansais: iki 2020 sitie modeliai buvo labiau "uzspausti", kietesni. Po Facelift paminkstejo ir tas skirtumas labai jauciasi vaziuojant tu paciu gabaritu ratais. Is esmes, tai yra RWD masina su pasijungianciu priekiu. Kontroles cia mazai - pasijungia sekundes dalims ir tiek. Pagal testus, jei trys ratai ant roliku ir lieka vienas ant asfalto, tai per kazkiek laiko pajungia ir ji, kas duoda vilciu isvaziuot. Apskritai, vaziuot per sniegus smagu, bet pirmas didelis trukumas (mano suvokime), tai negalejimas atjungt stabilizacijos. Pvz, sukant ant sniego vaira, gesina gaza, kad susvelnint slydima. Antras trukumas, visgi 99% tai yra RWD masina ir pvz., greitkelyje snieguotom provezom tai jauciasi. Taip, pasistabilizuoja, taip pasijungia sekundes daliai priekis, bet tokio uztikrinto "traukinio ant begiu" pojucio nera, kaip su Subaru :) Variklis energingas, puikiai ima nuo zemu, lenkimas su sita masina vienas malonumas. Nustebina ne viena labai savim uztikrinta bimbalini su betmenu :) Garso cia nera, saltas primena dyzeli. Jei gazas-dugnas, tai perjungiant lengvas burbtelejimas is duslintuvo ir tiek, jokiu fanfaru, tokiem reik Quadrifoglio. Paprasta bet patogi multimedija, aiskus valdymas, geros svirtys prie vairo, automatas ZF, patikimas. Vietos padoriai, nors ilipimo i gala noretus patogesnio. Bagazine - tvarkoj, bet siauroka, suvalgo subas. I apacia irgi neidesi nieko. Miegoti imanoma, budamas 183cm ismiegojau nuleidus sedynes, nes nelieka tarpo. Kiti mirko palapinej :) Garso izoliacija - siaip sau, man labiausiai nepatinka dideliu veidrodziu keliamas vejo triuksmas. Gumos skystos, greit iplysta. Po 2020 Facelifto kardinaliai pagerino, tai i ta atkreipkit demesi. Sedynes grazios, bet oda kietoka, nera tiek patogios. Pakaba, kaip rasiau, i kietesne puse, del ko ji vairuojas gerai, bet maziau patogi kasdienai. Didesni trukuma matau lingavima i sonus, nes per duobes supuojasi. Sanaudos Vilniaus kamsciuose tikrai 15, o gal ir daugiau. Sanaudos, kai vaiku atostogos apie 10-11. Sanaudos uzmiestyje iki 115km/h apie 8, vaziuojant 90 kartais buna ir kiek zemiau 7. Apibendrinant: jei reiktu pirkti is naujo ar pirkciau Stelvio? Pirkciau. Nenuvyle. Netobulas, bet visur savo darba atlieka. Zvyrkeliais, sunkeliais, ziema (kai ji buna), mieste. Gal keli italiski kaprizai ir yra, bet nemazai pliusu turi vairavimo astrumas, energingas variklis, tegul ir be daug charizmos. Netiks norintiems labai teisingo masinos (ziuret Kodiaq ar XC60), ar itin minksto. TIks tiem, kas ziuri azarto, nes arciausiai pagal valdyma gali lygiuotis Macan ir gal piktos X3 versijos. Tik ziureciaus nuo 20 facelifto.
Variklis is esmes nekeliantis bedu, neplysta internetai apie tepalu ryjima kaip kokia TSI ar barskancias grandines kaip N serijos bmw :) Vienas rimtesnis trukumas - didelis lepumas tepalams. Gamintojo nurodyta keist kas 15k km, o realiom salygom reiktu ne veliau nei 10k km. Kitu atveju, labai tiketina, kad MultiAir ims reikst pretetnzijas, ypac zemoj ar nulinej temperaturoj, kas pasireiskia netolygiu darbu uzvedus (misfire). Misfire vyksta esant saltam varikliui. Negesta, bet purtosi. Pastovejus minute, gal dvi dazniausiai nustoja.Yra du keliai: remontuot MultiAir, kas atsistoja i apie 3k euru arba keist tepalus anksciau, pagal gamintojo rekomendacija, retkarciais luktelt minute ziema, kol nustos burbuliuot ir vazinet toliau. Mitinis Alfos nepatikimumas is principo neegzistuoja. Jei bus blogas akumulaitorius, gal ir gali sukvailiot, bet tai galioja visom naujom masinom. Pakaba tvirta, laiko. Kebulas - aliumas, nerudyja. Saugume gavo daug zvaigdziu.
Ziureti, kur aptarnauta. Nebijoti ir didesniu ridu. Keisti laiku tepalus, antifrizas priklauso tik toks, koki numate gamintojas. Imaisius kitoki, gali but bedu.