Honda Civic, (FA/FD) 2005 - 2011

Įvertinimas
4.2 5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.713% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.73% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 4.711% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 1.4 - 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.3 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai pirmas Civic Type-R gamintas sedano kėbulu.

    Civic Type-R modelis buvo oficialus 2006 metų F1 Japonijos Gand Prix automobilis.

    Buvo gaminamas hibridinis Civic modelis turintis 1.4 litro benzininį variklį derinamą su elektriniu. Tai vienas pačių pažangiausių ir vienas pirmųjų tokių variklių pasaulyje.

    Viena galingiausių versija buvo Civic Type-R gaminta Japonijos rinkai. Šio modelio variklis buvo galingesnis nei Europos Type-R hečbeko versijoje – turėjo 222 AG (165 kW)/8400 rpm galią ir 215 Nm/6100 rpm sukimo momentą:



    O galingiausia Civic Mugen RR turėjo visus 240 AG:


    Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Išskirtinis įdomus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Įdomus interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Didelis kaip Civic atstovas
  • Ne toks praktiškas kaip hečbekas
  • Interjeras neatitinka hečbeko versijos lygio
Apžvalga
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą su 3 arba 5 durų hečbeko, kupė kėbulais ir truputį solidesnio dizaino 4 durų sedaną. Sedanas išsiskiria dinamišku priekio dizainu ir itin erdvia keleivių kabina. Interjeras yra panašus į hečbeko – priekinis dviejų pakopų skydelis šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Civic pasižymi didele erdve viduje ir bagažinėje – didesne nei bet kuriame šios klasės automobilyje. Tai išties praktiškas sedanas. Naujas Civic naudoja sportiškesnę ir komfortiškesnę galinę pakabą nei hečbeko versijos. Varikliai yra 1.8 ir 2.0 litro benzininiai, tačiau gaminami ir keli įdomesni variantai – hibridinis ir Type-R. Hibridinis modelis turi 1.4 litro benzininį variklį derinamą su elektriniu. Tai vienas pačių pažangiausių ir vienas pirmųjų tokių variklių pasaulyje. Kitas įdomus modelis – pirmas keturduris JDM Civic Type-R gamintas Japonijos rinkai. Tai didesnis, platesnis ir sunkesnis galingiausias Civic, tačiau dėl gerokai ilgesnės bazės automobilis yra stabilesnis prie didelių greičių. Automobilyje yra plačiai naudojamas aliuminis, o variklis galingesnis nei Europos Type-R hečbeko versijoje - 222 AG (165 kW) prie 8400 rpm galia ir 215 Nm prie 6100 rpm sukimo momentas.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video