2023-03-08
2008 V70 2.4D Mechanas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Išvardinti

  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Saugus

Išvardinti

  • Prastai valdomas
  • Neinformatyvus vairas
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Pasistengsiu per daug neišsiplėsti, bet viską detaliai aprašyti. Ši volvo yra mano trečia. Prieš tai turėjau ~2003 S60 2.4T ir V70 2.4. Palyginus su praita šio automobilio generacija, viduje jaučiasi erdvės pojūtis. Interjeras konservatyvus, bet ir šiai dienai atrodo neblogai. Surinktas kokybiškai, tikrai geriau negu senesnės kartos. Yra be abejo standartinių Volvo krebždesių, važiuojant labai prastu keliu, tačiau tikrai nieko baisaus. 120kw šiam automobiliui mieste per akis, autostradoj užtenka iki maždaug 170km/h. Kuro sanaudos mieste ~8l, žiema 10l. Autostradoj, 90km/h - 6l, 130km/h - 7.5-8l. Komforto atžvilgiu automobilis tiesiog plaukia, tačiau jaučiasi jog sportiškumo jame absoliutus nulis. Kam reikia važinėti ilgus atstumus - tikrai kelionėse nepavargsit. Garso izoliacija gera, sėdynės kaip foteliai. Jeigu mėgstate entuziastiškesni vairavima, tikrai čia nieko įdomaus nerasit. Vairo pojūtis absoliutus nulis, pėdalų bei bėgių perjungimo eiga pakankamai ilga, aštrumo visiškai nėra. Vietos viduje užtenka, tiek priekį, tiek gale sėdintiems. Bagažinėje nesunkiai gali miegoti 2 žmonės, manau apie dydį viską pasako :). High performance garso kolonėlės tikrai groja puikiai. Yra įdomių sprendimų su gamykline webasta bei papildomu pašildytoju - žiemą nuostabus dalykas. Nusistatei laika, atėjai ir šilta. Jeigu pamiršai nusistatyti, įsijungi papildomą pašildyma užkūrus mašina, nusivalei sniegą nuo stiklų ir viduje jau šilta. Kam įdomu, tai automobilis parkavimo aikštelės tikrai manevringesnis negu praeitos kartos. Šiaip dabar jeigu žiūrėčiausi kito auto - pirkčiau tik turbo benziną. :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Visus remontus darausi pats, todėl sunkiai pasakysiu kiek servise kas kainuotų, tačiau konkrečiai šis variklis bėdų didelių neturi. Per 4 eksplotacijos metus, variklis nė karto nepavedė, rida kai pirkau buvo 330k, dabar 410k. Apart įsiurbimo kolektoriaus sklendžių, bei droselinės sklendės gedimų, mano žiniai šis variklis daugiau "ligų" neturi. Važiuoklės labai kantrios, elektronika patikima, kėbulas (jeigu nedaužtas ir neperdažytas) puikiai apsaugotas nuo rūdžių. Patikimumui duodu 10/10. Per visą eksplotacijos laiką pasikeičiau: Vairo stiprintuvo siurblį - 150e naujas. Įsiurbimo kolektoriaus sklendes su dangtelio tarpine, purkštukų šaibom bei ta plasmasine kojele - 110e. Šilto/šalto oro sklendės varikliukas kur stovi po panele - 10e dėvėtas. Galiniai, priekiniai diskai su kaladėm, priekinio rato guolis, vairo traukių antgaliai. Profilaktiškai vasarom išsivalau EGR bei droselinę, nors galėčiau to ir nedaryti, kadangi nieko baisaus ten nerandu. Daugiau gedimų neturėjau. Nuvertėjimas nėra didelis. Pirkau prieš 4 metus už 5000e, dabar parduočiau už tiek pat.

Patarimai perkančiajam

Jeigu pirksite dyzelini variantą, ieškokitės 5 cilindrų, nieko žemiau 120kw. Benzina tik turbininį. Automatinės dežės - loterija. Manau svarbiausia, kad kėbulas būtų nedaužtas, o mechaninė pusė sutvarkoma.

Rekomenduojami video