2017-04-13
2008 V50 2.0D (100 kW) Momentum
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus, gera garso aparatūra, manevringas, gera garso izoliacija, grazi isvaizda,

Mazai vietos kojoms gale. Priekinis rėmas sukant užstoja didžiają dalį matomo kelio- reikia pasilenkti.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas

Ieškojau šio automobilio dėl sekančių atsiliepimų: nedidelės kuro sąnaudos, gera garso izoliacija (buvo vienas pagrindinių kriterijų dėl tolimesnių kelionių), kruizo kontrolė. Patiko ir išvaizda. Norėjau įsigyti 2.4l, bet po pusės metų paieškos žūtbūt reikėjo naujo auto ir pasirinkau 2.0l prancūzišką variantą. Sėdynės patogios (nepavargsta nugara po ilgų kelionių), interjeras nebarška, gera garso aparatūra, erdvi bagažinė, manevringas. 100 kW užtektinai, lengvai lenkia užmiestyje. Žiemą taip pat nebuvo jokių problemų. Galbūt kiek žemoka važiuoklė, tačiau tvirta.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau automobilį su 159000 rida. Parvarytas iš Austrijos. Mokėjau 4600 EUR 2016m. 08 mėn Visų pirmą apie išlindusias bėdas: turbinos restauravimas ( "prapūtė" orą, kuro sąnaudos mieste buvo 10l/100km). Išminamo guolio (nebejungė 1-mo ir atbulinio bėgių), o prie to paties ir sankabo keitimas. Sugedęs EGR (atjungėm). DPF filtras taip pat jau rodė pirmuosius užsikišimo ženklus , teko išinstaliuoti ir pašalinti. Visi minėti gedimai sutvarkyti kainavo apie 1200 EUR. Dabar kuro sąnaudos šiltuoju periodu apie 5l- užmiestyje ir 7l mieste. Nuvertėjimas: 2016 m, rugpjūtį, kai pirkau automobilį, kainos buvo nuo 4700 iki 5700 EUR (priklausomai nuo komplektacijos ir ridos), tai šiai dienai spręskite patys.

Patarimai perkančiajam

Perkant Volvo (ar kito gamintojo) dyzelinį automobilį įvertinkite ar yra DPF filtras, kuriuo reikės vienaip ar kitaip pasirūpinti.

Rekomenduojami video