Tratalas 2014-11-25
s80 2.5 tdi AT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

patikimas automatas, techniškai geras variklis

prasta elektronika, brangokos važiuoklės detalės, prastos kokybės salono apdailos medžiagos, tragiška vibracija ir keliamas triukšmas

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Bendras automobilio aprašas

Vairuoju jau 2 metus šį auto, per kuriuos prasukau 45 tukst. km. Kai pirkau, specialiai rinkausi senesnį modelį su 2.5 tdi varikliu ir automatine dėže, nes buvau prisiskaitęs apie naujesnių volvų blogas dėžes (aisin), kurios dažnai genda ir brangiai remontuojasi. Pirkimo metu automobilis atrodė neblogos būklės, su nedidele rida, tačiau gedimų per du metus buvo nemažai ir įvairių ir jie vis nesibaigia:) Kaip jau minėjo kiti savininkai, automobilis pagal savo klasę lyg ir turėtų būti konkurentas rimtesniems audi, bmw automobiliams, tačiau dėl prastokų medžiagų ir prastos garso izoliacijos pastariesiems nusileidžia. Variklio ir dėžės vibracija puikiai persiduoda į saloną ir traška braška visos plasmasės aplinkui, o tai varo į neviltį:) Važiuojant to nesijaučia, bet stovint tai baisu. GM automatinė dėžė dirba kiek grubiai, 4 bėgių automatui mažoka, ypač tai jaučiasi jungiant iš 3 į 4 bėgį ir atvirkščiai. Silpnų vietų automobilis turi ne mažai, pvz.: elektronika.. abs valdymo blokas, srs valdymo modulis, įvairūs davikliai ir pan. Beje su srs moduliu šiame volvo yra linksmiausia dalis. Volvo iki 2000 metu montavo srs valdymo modulius, kurie buvo neprogramuojami. Jei užfiksavo klaidą, tai jos ištrinti jau nebeis ir softo pačiam moduliui irgi neperrašysi. Taigi jei auto turėjo eismo įvykį ir šovė pagalvės, tai reikės kito srs valdymo modulio, kuris naujas kainuoja 1000 eurų. Galima ieškoti laužyne, bet reikia rasti panašių metų auto, europinį modelį, kuris būtų neturėjęs įvykių. Misija beveik neįmanoma:) Kartais užtenka tik išimti vairuotojo sėdynę, įjungti degimą ir srs užfiksuoja klaidą, kai negauna signalo iš sėdynės airbag'o.. arba neteisingai atjungti akumuliatorių.. tada išlaidos garantuotos:) dar reikėtų vengti žiemą su laidais užvedinėti kitus auto, nes irgi srs modulis pareina. Važiuoklės detalės nėra pigios ir važiuoklę tenka paremontuoti reguliariai. Pvz. keičiau priekinius amortizatorius ir jų atramas. Po 40 t km jau viena atrama kliba, vadinasi neužilgo reikės keisti ir greičiausiai abi. Servise meistras sakė, kad tai silpnesnė važiuoklės dalis, nes priekis sunkus ir didelis krūvis tenka amortizatoriams ir jų atramoms. Stabilizatoriaus traukutes pakeičiau jau po du kartus, o kainuoja viena 70-80 litų. Priekinis guolis keistas į ne pigiausią variantą - kainavo 350 litų. Taigi važiuoklės dalys nėra pigios ir paremontuoti reguliariai prisireikia, bet gal ne dažniau, nei kitiems auto. Kita silpna vieta - vakuuminis stabdžių siurblys. Visiems anksčiau ar vėliau jis sugenda ir reikia keisti. aš dar nekeičiau, bet jau stabdžiai kartais dingsta, o tai ženklas, kad reikia nebedelsti. Siurblys kainuoja apie 300 litų neoriginalas. Yra dar nemažai visokių smulkmenų, kurios genda ir itin erzina. Pvz. mėgsta sulūžti stiklų pakėlėjai ir langai neatsidaro. Aišku viskas remontuojama, bet visvien erzina ir iš volvo to nesitikėjau. Sėdynių oda labai prastos kokybės, jau nuo 200 t ridos vairuotojo sėdynė atrodo klaikiai, ne ka geriau ir kitos sėdynės bei vairas. Reziumuojant, iš volvo tikėjausi kažko daugiau, nes prieš perkant daug kas gyrė ir sakė, kad retai gendantis ir labai smagus automobilis, tačiau nelabai galiu to patvirtinti. Nors kita vertus, tai esu turėjęs ir baisesnių variantų, pvz renault:)

Variklis

variklis - patikimas darbinis arklys, tačiau nelabai ekonomiškas, lyginant su naujuoju D5 volvo agregatu, tai sanaudos labai skiriasi. Mieste suvartoja apie 9,5 - 10 ltr., užmiestyje 6-7 ltr.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 2 metus įvairiems nenumatytiems remontams išleidau 1000 eurų. Į šią sumą nepatenka eksploatacija (tepalai, filtrai, diržų keitimas, kaladėlės, stabdžių diskai ir pan.). Prieš tai vairavau opel astra g 2.0 dti. Tai per 2 metus nuvažiavau irgi apie 40 t km., bet remontams išleidau viso labo 500 litų. Nors opelis buvo ir senesnis ir akivaizdžiai prastesnės techninės būklės:)

Patarimai perkančiajam

Morališkai pasenęs modelis, tai patarčiau jau taupytis pinigus naujesniam

Rekomenduojami video