- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Dizainas(kaip kam),elektrine dalis neknisa proto
Eksplotacijos kainos neatitinka masinos ivaizdzio ir segmento (ji turetu buti mercedesu)
Sveiki.Turiu sita masina 10metu.Pirkta buvo apynauja.Vaziuota labai mazai del tam tikru priezasciu , dabar pasieke 110000km.Kaip minejau yra amerikoniska ir su automatine deze.Kuro sanaudos tiesiog kosmines, be duju net negalvokite vazinet,nes bus bankrotas:) Mazas sukimo momentas zemose apsukose ir buka automatine deze taigi jeigu reik greiciau pavaziuot teks junginet rankiniu budu.Pakaba gan silpna,nors seip nera ji kieta ko galima tiketis is mazos masinos.Dziugina tik vienas dalykas,kad ant trasos galima vaziuot koki 140 ir bus tik 10l sanaudos.su elektra taip pat problemu nebuvo.Bet jeigu norit pirkti kazka panasaus gal siulyciau s60 kokiu 2007m ar kada ten baiginejos ju gamyba, ten dar "senosios mokyklos" masinos palyginus su sita.
Kas del remonto tai jis praktiskai siekia premium segmento kainas.Normalus guolis ne niam niam ar kuku gamybos bus 90 euru.Amortikas kokia 40-50.Tepalo eina 6,5l aisku ne pigaus, dezeje tepala reikia keist daznai,manau kas 40k km (irgi 7l), nes as nekeiciau iki 50 ir jau pradejo "spardytis". Kad nuimt deze, reik nukabint varikli, dezeje kad pakeist visa tepala ten ja reik irsrinkinet ir daug reikalu,beabejo dirza keisti irgi tas pats.Cia zmones rasineja ir giria dyzeliukus 1,6 ar 2.0 gal ju konstrukcija kitokia ir taip nebyra,bet apie savo taip negaliu pasakyti.Tarp kitko variklis su tiek pat kw amerikono ir europiecio vien vizualiai skirias , gal aisku jiem gamina kiek kitokius nes nera taip svarbu kuras.Zodziu genda daznai,remontai sudetingi ir brangus. Kaip minejau premium segmento kainos neesant tokiu.
Nepirkti.Yra kruvos masinu kurios vaziuoja taip pat arba maloniau ir uz daug pigiau.