passat b5 plius 1.9 dyzelis universalas 2005 m syncro
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Talpus,greitas,ekonomiškas(6 pavaros) ,neblogas įvaizdis

brangus variklio remontas,aliuminio važiuoklė pakeisti labai brangiai kainuoja,nepankamas elektronon

Bendras automobilio aprašas

Nusprendėme įsigyti lengvąjį automobilį kaip trečią šeimoje,išsilaikius dukrai teises,tačiau nenorėjome pirkti jau buvusių tautiečių rankose,todėl po ilgų debatų ir turint omenyje dukrelės mažą vairavimo stažą ir kad gyvename užmiesčio sodyboje ir turime du visureigius,tai : Mitsubischi Pajero III kartos(man) ir Suzuki Vitara (mano žmonai) ,nusprendėme kad reikia įsigyti nebrangų ,bet keturiais ratais varomą sedaną,ir ne senesnį kaip 2006 m.Per pažįstamus pradėjome ieškoti,kas veža |ar pirko| ,vienok iš atvežtinių auto :) Radome Šiauliuose : Volvo,VW Passat,Audi A4,VW Golf. Volvo iš karto atkrito,didelė ir dar benzinas su automatine pavarų dėže-kuro daug ims,o privalumai to neatperka:(,nors salonas labai gražus,bet tokio didelio auto nereikia,Audi ir Golf labai paprasti pasirodė prieš Volvo,užtat VW Passatas paliko įspūdį visai mūsų šeimai: raudonos beveik vyšninės spalvos,salonas tamsus labai gražus veliūras(kas reta!) ,visi keturi veikia puikiai,variklis 1.9 96 kw murkia puikiai.Taigi patiko visiems ,kas jį žiūrėjo.Kaina buvo nebrangi,kadangi reikėjo pat varkyti aliuminę pr.važiuoklę.Pardavėjas to ypatingai neslėpė.Mašina labai patiko : kaina gera,stovis geras,išvaizda puiki,variklis labai gyvas.Nupirkome.Kaip reikia pakeitėme tepalus,filtrus,diržą,įtempiamus guolius,paskui po kurio laiko visus st.diskus,kaladėles,rankinio trosą.Įdėjome dar apie 5oo eur,labai džiaugiamės žiemą,kai gerokai pasnigus šviežiam sniegui visų kaimynų nuostabai tas "paprastas raudonas" universalas skynėsi sau kelią per pusnis ne blogiau už mūsų turimus visureigius.Tačiau tuo linksmybės ir baigėsi.Pavasarį,po gero pusmečio ,šis auto pradėjo užsivedęs dūmais piltis,aišku įkaitęs dirbo lygiai,paskui trauka dingo.Nuvarius pas specą buvo diagnuozuota : visiškas velenėlio ir jo indėklų išsidėvėjimas,dviejų purkštukų nepakankamas sukuriamas slėgis,trečias akivaizdžiai "myžantis",o ketvirtas aplamai striginėjantis ir jau subraižęs velenėlio kakliuką.Variklio keitimas tapo išsigelbėjimas.tačiau vietinis "Kulibinas",matomai pajautęs pinigus ,taip patvarkė,kad po jo įsikišimo pradėjo gęsti viskas iš eilės : purkštukai,davikliai.galop turbina."Pigiai" pirkta mašina pasidarė auksinė žiūrint rinkos kaina. Aišku ,tai vieno pirkinio istorija.Kas paskaitė iki galo apie šį auto galiu pasakyti ,per ketverius metus eksploatavimo(turime jį ir dabar:) ) štai ką : tai puikus ekonominės klasės automobilis keturių asmenų šeimai,pakankamai talpus(ypač su stogo bagažine), minkšta važiuokle ir tikrai dinamišku varikliu pasižymintis automobilis,plius sincro mova ,įjungianti galinį tiltą nesykį gelbėjo netgi nereikšmingose(vairuotojo nuomone) situacijose.Dabar faktai:VW pirktas 2017.Mokėta 1870 eur. Pirmos sumos tik įsigijus : 5oo eur.,vėliau dar 700 eur variklio remontas, paskui dar 600 eur kėbulo remontui(po 1.5metų).Šį automobilš turime ik šiolei,tačiau visus susidomėjusius šiuo modeliu kviečiu prieš jį įsigyjant kreiptis į atsakingą autoservisą,kad paskui netaptumėte tokio "pigaus" pirkinio objektais.Pats automibilis tikrai dėmesio nevertas,nebent esi VW 4wd fanatas