2018-08-30
Nors ir sena, bet neprasta
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus vairuoti, pigios dalys ir ju pasirinkimas, malonu vairuoti, nepuna.

Silpna priekine pakaba, dazni smulkus gedimai

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas

Automobilis patogus vairuoti, atrodo didelis, bet lengva manevruoti. Turiu 3 metus, galiu pasakyti, dalys tikrai nebrangios ir nelinkes rudyti, todel galima pigiai prasisukt. Ka tvarkiau tai daznokai keiciaulemputes, streikuoja komforto blokas, keiciau oro srauto matuokle, liambda zonda, termodavikli, vakumo slangutes. Silpniausia vieta isskirciau priekine aliuminio pakaba. Vazinejant asfaltu tai dar pusetina, bet jei zvyrkeliais tai kasmet reikia keisti. Vairuoju 1.8l, 92kw aparata su paprastu automatu, patikimas kaip ir vokieciu smaiseris. Galios pakanka, kaip automatas ramai vazinejant sakyciau 8l nedaug, bet mieste vadinciau srebalu apie 14l. Automatui jokio remonto nereikejo, bet labai nepatogu tikrinti alyvos lygi dezeje. Silpnos granatos, nesant butinybei stengtis nesukti vairo iki galo nes trukineja granatu gumos. Jei nesudroztas, galima pirkti drasiai. Salono medziagos kokybiskos ir lengvai valosi, variklis kantrus.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontas nebrangus, ramiai vazinejant eksplotacija pigi, pirkau uz 900 eu, skelbimuose panasiai kainuoja ir dabar.

Patarimai perkančiajam

Pries perkant paziureti ar nebuvo dauzta, ar viskas veikia ir atkeipti demesi i pakaba. Jei pakaba orginali gamykline tai apsimoka restauruoti.

Rekomenduojami video