Artiomas 2014-11-11
Volkswagen Golf Plius 2.0 TDI 103kW 2007m.Mechanika
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiskas, erdvus salonas, talpus, galingas(geras svorio ir galios santykis), lietaus daviklis, isvaizdus, yra atlenkiami staliukai sedintiems ant galines sedynes, audio garso sistema,

Variklio triuksmas salone, puodelio kavai laikiklio nebuvimas, kietoka pakaba, mechanines pavaru dezes trumpos pavaros

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Automobiliukas linksmas, isvaizdus, nors man labiau patinka automobilio galas nei priekis. Priekis atrodo siek tiek priplotas.Volkwagenu inzinieriai gerai padirbejo, ir daugmaz gerai apgalvojo automobilio ergonomika. Daug lempuciu, dezuciu menknikiams susideti. Pagamintas grynai zmogui vazineti. Oro pasipriesinimo lygis zemas, todel vaziuojant dideliu greiciu nera pasaliniu garsu(svilpimo), tik variklis bjauriai klaksi ir tai girdisi salone nes nera garso izoliacijos tarp salono ir variklio. Veidrodeliai elipsiniai, todel apziuros kampai geri. Vienas patarimas norintiems pirkti si auto: pirkit automata. As nezinau kaip vaziuojasi automatu, bet mechanines pavaru dezes trumpos pavaros, todel reik daznai perjungineti pavaras(pavaru yra sesios). Mieste trumpos pavaros tiesiog tragedija. Minusiuka nedideli dedu originaliam muzikos grotuvui:nesuprantu kas sugalvojo deti i automobili lieciamu ekranu grotuva, vaziuojant automobiliu reik ziureti i kelia, o ne i grotuva, nes meniu toks nepatogus padarytas, kad reik tiksliai pataikyti pirstu i ekrana, kad pavyzdziui, perjungti i kita daina. Mano manymu tai yra nesaugu. Bet muzikos sistema skamba labai gerai, be subwooferio, o basus kala labai gerai. Pakaba lyg ir patvari. Kolkas ner prie ko prikibti.

Variklis

Variklis labai smagus. pirkom automobili 2014 sausi gariunuose, tai per beveik vienerius metus buvo sugedusi tik turbina. Zinoma, turbinos remontas ne is pigiuju, sumokejom 1500Lt, bet tai vienintelis rimtas gedimas. Perkant automobili neveike kondicionavimo sistema, tai nupirkus auksto spaudimo kondicionavimo sistemos davikli uz 150LT kondicionavimo sistema eme dirbti kaip bitute. Variklis labai smagus , lengvai issisuka, trauka puiki.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

2014 sausi automobiliukas gariunuose kainavo 18500Lt, turbinos remontas 1500lt, auksto sapaudimo oro kondicionieriaus daviklis 150lt, priekinio ziminto lempute 20lt (7H)varta,na ir visos eksploatacines medziagos (tepalai, antifrizas, tepalo ir oro filtrai) bendroj sumoj apie 300-350lt. (kainos nurodytos tik detaliu, be turbinos viska keiciau pats). Automobilis kolkas nenuvertejes.

Patarimai perkančiajam

Nezinau kaip vaziuojasi su automatu, bet ieskokit masina su automatine pavaru deze, maloniau bus vazineti.

Rekomenduojami video