Ramūnas 2015-01-06
Toyota RAV4 2.2 D-Cat, 2008
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pakankamai išvaizdus, jei gerai sukomplektuotas, ne per didelis, ekonomiškas, išliekamoji vertė didelė

Korozija, pigios apdailos medžiagos, gamintojo taupumas bado akis, turboduobė

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,3
Bendras automobilio aprašas

Šį automobilį įsigijome ne naują, bet "iš pirmų rankų" (pirktas Lietuvoje iš salono) su ~50 000 km. rida. Žinoma, žmonai, nes pilnai atitiko jos reikalavimus-4x4, aukštesnė sėdėsena, 4 durų, dyzelis, ne per didelis ir ...gražus:) Aišku, jis turėjo patikti ir vyrui. Taigi taip pas mus atsirado šis auto. Visi reikalavimai aprašyti, o dabar pastebėjimai. Kadangi toyotų mano gyvenime buvo 4, tai naujasis pirkinys (nors ir brangiausias) nuliūdino prastom salono medžiagom-jos daugumoje kietos ir atrodo, kad pagamintos iš plastmasinio kibiro. Sėdynės odinės, plačios (čia gal amerikonam pritaikytos?) ir nepatogios. Važiuojant juo, niekada nepamirši, kad vairuoji ne lengvąjį a., t.y. didelio vairavimo malonumo nesuteikiantis auto. Pakaba standi, bet ne per kieta. Garso izoliacija prasta (lyginant su tokio kainos lygio auto), antikorozinė danga-pamirštas reikalas. Visur jaučiasi, kad japonai labai taupo. Legendinis Toyotos patikimumas likęs tik legendiniu-mašina nemačius bekelės, bet jau remontuota priekinė pakaba, nors rida tik ~ 80 000 km., keisti rankinio stabdžio trosai, galinės kaladėlės, nurūdiję ratų arkų apsaugų laikikliai. Žinoma, tai galima nurašyti smulkmenoms ir ekslpoatacinėms išlaidoms, bet anksčiau turėtos toyotos tokių trūkumų neturėjo ir labiau priminė legendines.

Variklis

2.2 D-Cat 177 Ag/130 kW variklis niekuo neypatingas, apart to, kad galingesnis. Tačiau turboduobė tikrai nervina ir tai ypač jaučiama mieste. Už miesto situacija pagerėja, kuro sąnaudos optimalios - vid. 8,3 l. Su šiuo varikliu eina duslintuve sumontuotas DPF, todėl tikrai verta kartas nuo karto išvažiuoti į trasą ir prasivažiuoti apkrautu motoru, kad šis filtras išsivalytų-tada vėl atsistato jo charakteristikos, normalizuojasi kuro sąnaudos.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontuoti ir aptarnauti pas įgaliotus atstovus - brangu, bet kitų gamintojų firminiai servisai ne pigesni, taip, kad nėra ko skųstis, originalios dalys brangios, pasirinkimas antrinėje rinkoje ne per didžiausias, išskyrus einamiausias dalis. Eksploatacija tikrai nėra pigi, jei norima, kad automobilis atitiktų gamintojo sumanymą. Nuvertėjimas nedidelis, matyt, Legenda dar nemirus.

Patarimai perkančiajam

Apžiūrėti gerai išorę ir dugną-mėgsta rūdyti, pasitikrinti pakabą. O trumpai tariant, reikia nuodugniai viską apžiūrėti ir patikrinti. O kadangi automobilis dar pakankamai šviežias, didelė tikimybė nusipirkti surinktą iš kelių gabalų, todėl ieškoti garantuotų variantų (nes ir pinigai ne maži), nes priežiūra, kaip jau minėjau, brangi. Ir prisiminti, kad tai ne ta LEGENDINĖ Toyota, todėl jei pasiseks, teks mažiau ja rūpintis, jei ne-dažniau. Bendrai-mano nuomone, tai pervertintas automobilis. Neblogas, bet tikrai ne stebuklas. Bet gal kiti ne geresni? Sėkmės rinkimuose!

Rekomenduojami video