Tomas 2016-01-16
Aygo, 1.0 l, automatas, benzinas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

- Ekonomiškas, nebrangus, dinamiškas, ergonomiškas

- garso izoliacija, jaučias viso miesto duobės, užmiestyje prie 100-110 km/h tenka aktyviau dirbti vairu, nes auta lengvas

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas

- žymiai geresni nei koks Smartas; - mažas, bet viduje stulbinamai talpus; - vietos tiek kiek jos tereikia ( argi dažnai tenka vežiot sofas?) - gale labai komfortabiliai gali sėdėti 2 žmonės ( vietos daugiau nei Opel Astra hečbeke ar VW Bora) - bagažinėj telpa 2-3 pirkinių maišai, ar didelis kelioninis lagaminas - galinės sėdinės nusilenkia ir gali vežt skalbykle :D - labai dinamiškas; - gerai veikia kondicionavimas; - tokie patys yra Citroen C1 ir Peugeot 101 auto, todėl dalių pasirinkimas yra.

Variklis

-Trijų cilindrų 1.0 l benzininis variklis eina kaip bitė! Kai nuspaudi iki galo greičio pedalą dūzgia kai sportinė. -Iš vietos pajuda labai staigiai, greitai įsibegėja - Smagi automatinė ( yra ir pusiau automatinės dėžės funkcija) greičių dėžė, kai spaudi iki dugno įsijungia "sportinis" režimas ir automobilis labai greitai 2-3 bėgiu iki 90 -110 km/h įsibegėja - kuro sanaudos tikrai patenkinamos; - tiesa varikliai šiek tiek vienkartiniai, sudėtingas jų remontas, pigiau šrotinį įsidėt.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

- auto gamintas, kad būtų pigus,o pigus daiktas ir nuvertėja greit, - nors pačios dalys galėtų būti pigesnės ( šrote pavyko rast variklį už 250 Eur nes generatoriaus tvirtinimo ausis nulaužta buvo, o šiaip kaina apie 600 Eur variklio devėto).

Patarimai perkančiajam

Jei nori pigaus, dinamiško ir paprasto automobilio tada šis tinka ir pirkit su 4 durim!

Rekomenduojami video