2022-07-18
2020 TDI 110kw DSG
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Tikrai puikus pasirinkimas už tokią kainą

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera pakaba
  • Gera pavarų dėžė
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas

Minimalūs

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Su šia Octavia nukeliavau jau apie 30 tūkst kilometrų, todėl ir pagrindiniai pliusai ir minusai spėjo pasirodyti. Iš esmės mašina gera, važiuoja smagiai. Daug kas skundžiasi, kad pakaba kieta, bet padangų slėgį nuleidus iki 2.2 bar, nuo gamintojo rekomenduojamų 2.7 ar net 3,2 (!!!), viskas susitvarko. Garso izoliacija tikrai daug geresnė, nei senesnio modelio Octavijoje. Net ir važiuojant 200 km/h galima pakankamai ramiai susikalbėti tarpusavyje. Variklis pakankamai galingas miesto ir užmiesčio sąlygomis. Mieste dar smarkiai padeda gerai su varikliu suderinta 7 bėgių DSG greičių dėžė. Salone daug plastmasių, bet jos protingai paslėptos ir gerai prisuktos, todėl nebarška ir vizualiai nekrenta į akį. Daug vaizdo prideda ekranas vietoje spidometro, todėl jei tektų rinktis, tai labai jį rekomenduoju. Iš karto po pirkimo buvo problemų su multimedia, bet keli programinės įrangos atnaujinimas Škodos servise viską sutvarkė. Pravažiavus apie 10 tūkst km užsidegė tepalo lemputė, bet dapylus litrą tepamo viskas susitvarkė. Po 20 tūkst pradėjo cypti spabdžiai, nors kaladėlės ir diskai dar nesusidėvėję.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kiesti neteko nieko. Sevisas Škodoje kainuoja apie 220 eur.

Patarimai perkančiajam

Svarbu nenusipirkti prastos komplektacijos arba silpno variklio.

Rekomenduojami video