- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Taupumas, trauka, dizainas, sportiškas įvaizdis
Erdvė, hidraulinis vairo stiprintuvas, sunkiai įsimetants atbulinis bėgis, 7cm aukštis nuo kelio (variklio srityje)
Turiu 2003metų modelį vieną paskutiniųjų iš pirmos serijos leonų. Važinėju jau porą metų, tad jau spėjau susipažinti su jos pliusais ir minusais. Visų pirma, stebina seat kokybė. Saono , apdailos medžiagos niekuo nenusileidžia AUDI. Niekas nebilda ir nebraška. Sportinės sėdynės taip pat paliko ne blogą įspūdį. Ilgesnėje kelionėje nepavargsta nei kojos, nei rankos. Rasti patogią sėdėjimo poziciją labai lengva. Didžiausiu salono minusu laikyčiau erdvę ant gainių sėdynių. Ten jos tikrai nėra. Važiuokė ne per kieta.. Geriau tiktų apibūdinimas "standi". Posūkius įveikia puikia (dėl žemo svorio centro, kurio dėka dažnai "kabinamas" dugnas ). Dar vienas patinkantis dalykas - išvaizda. Sportiška išore ir interjeras, pietietiškas dizainas (ir dar faktas, kad lietuvoje SEAT'ai nėra popuiarūs) suteikia išskirtinumo. Jei reikia patikimos ( o nepatikimumo atveju pigiai remontuojamos) mašinos, (mano akiai) mielo ir gražaus dizaino - pirk Seat Leon ;)
1,9TDI 81Kw. Motoras turi 110AG ir 245Nm prie 1900Aps. Jis tikrai nėra toks taupus, kaip skebia pardavejais. Manasis mieste areikalauja 7-8l, užmiestyje 5-6l (važiuojant 90Km/h įmanoma sutilpti į 4l ) kuro. Šis motoras veiksnus iki 3600-3700 apsisukimų, nors didžiausia galia pasiekiama prie 4200. Trauka, kaip tokių parametrų variklio įspūdinga (nera net ko lyginti su Peugeot 2l Hdi ar Renukais). Užsidegus žaliam šviesaforo signalui neatsilieka nuo BMW 320d ar 525. (įsibėgėjimas iki 100 per 10,7s).Traukai priekaištų jokių. Trūkumu laikyčiau gars. Šalto variklio darbas primena Golf II :D. Varikliui sušilus girdisi įkirus tubinos švilpimas(turbinai turiu priekaištą, nes buvo užsikirtus sklendė, dėl kurios teko savaitei atiduoti mašiniuką i servisą. Problema buvo išspresta plaktuku padaužius i sklendę ir paėmus 300lt). Bandymų savaitę (katik po nusipirkimo) buvau nustebintas Leono greičiu. Jis ne sunkiai pasiekia 180km/h, Pakankinus pavyko pasiekti ir 200 (max greitis pateikiamas gamintojo 193km/h). Mano nuomone 200 tikrai dar ne riba.
Maniškis pravažiavęs 60tūkst km. Explotacija nereikalauja didelių investicijų. Kainos nuvertėjimas ne didelis prilyginčiau AUDI A3. Aptarnavimas Volkswagen AG servisuose. Tinka AUDI, Golfo, Octavijos dalys, taigi didelių problemų su jomis nebūtų. Eksplotacijos išlaidos kaip ir kiekvieno kompaktinės klasės dyzelinio automobilio
Galioja bendriaji patarimai. Nesirinkti mirusio modelio. Ieškoti su kuo mažesne rida. Geriausia, kad pardavėjas duotų automobilį prabandyti ilgesniam laikui, o ne (kaip tradiciškai būna) nuvažiavimui iki kampo ir atgal. Serviso istorija - privalumas. Patikrinkite, ar yra visos oro pagalvės, nenutrintos sėdynės bei vairas, ar visi prietaisai veikia, ar automobilio netraukia i vieną ir kitą pusę, paklauskite savęs ar jums jo reikia, o tada pirkite ;)