SEAT ARONA 1,5 FR benzinas, mechaninė pavarų dėžė.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Mažas automobilio svoris, stebėtinai daug vietos mažame kėbule, gera automobilio dinamika, WV dalys

Interjero priekinė panelė ir durelių plastmasės galėtų būti kokybiškesnės. Garso izoliacija važiuojant greičiau nei 130 km/h.

Bendras automobilio aprašas

Automobilio bazė SEAT IBIZA (į tą pačią SUV kategoriją patenka ir AUDI Q2 ir WV T-ROC). Visų pirma reikia pabrėžti, kad tai yra mini SUV kategorija, kuri itin populiari, tačiau vietos prasme nereiktų tikėtis sedano "kubatūros" Bendrai automobilio gabaritai lyginant išorės ir vidaus parametrus yra labai geri, kadangi yra pakankamai vietos 4 asmenims (ne krepšininkams). Bagažinė kaip tokių gabaritų automobiliui pakankamai talpi. Išorė. Dizainas - skonio reikalas, tačiau pagirtina, kad galima individualiai susikombinuoti kėbulo ir stogo spalvas (mano atveju Desire red ir juodas stogas). Linijos dinamiškos, full led (priekyje ir gale) suteikia individualumo ir išskirtinumo. Patarčiau rinktis R17 (ne R18) ratlankius, kadangi automobilio važiuoklė yra pakankamai paprasta, todėl daugiau gumos ant padangos padidina važiavimo komfortą. Vidus. Logiškai išdėstyti automobilio valdymo instrumentai. Viskas savo vietose. Gal šiek tiek nuvilia viršutinė plastikinė panelė, kadangi norėtųsi geresnės kokybės (minštesnės) plastmasės, tokia pat situacija ir durelėse. Visa kita standartinis, geros kokybės VW dalių rinkinys (įskaitant multimediją ir navigaciją, kadangi pvz. Toyota CHR, PEUGEOT 3008 navigacijos ir multimedijos veikia lėtai lyg būtų apsvaigusios ). FR sportiškesnės sėdynės patogios, gerai prilaiko posūkiuose (teko važinėti serpantinais pietų Prancūzijoje). Labai patinka durelių apšvietimas (raudonos ar baltos spalvos). Nuo 2018-06 galima užsisakyti pilnai elektroninį prietaisų skydelį. Variklis. 1,5 turbo - 110 KW (150 AG benzinas). Labai tinkamas, galios užtenka, automobilis su vairuotoju sveria apie 1200 kg, todėl akceleracija labai gera. Kitas aspektas, kuris mano nuomone yra labai svarbus, 1,5 lrt. 4 cilindrų variklis yra geresnis nei 1 lrt. 3 cilindrų agregratas, kadangi nesant apkrovos 2 iš 4 cilindų išsijungia, ir pats automobilis tik palaiko važiavimo greitį, o tai leidžia sumažinti kuro sąnaudas. Gaila, su šiuo varikliu nesiūloma automatinė pavarų dėžė. Važiuoklė. Paprasta (Ibiza, Polo, Golf), jokių aliuminių "komforto" elementų. FR versijoje visi 4 ratai stabdomi diskiniais stabdžiais, todėl automobilis stoja lengvai ir labai greitai. Yra elektrinis diferencialo blokavimas, tačiau jo galimybių nenaudojau. Rankinis stabdis - mechaninis. Mieste. Labai patogus, akceleracija gera, su parkavimo kamera ir sensoriais problemų su parkavimu nėra. Praktiškai pastatę automobilį į standartinę parkavimo vietą, turėtų likti dar apie 1 m. Kuro sąnaudos mieste apie 7-8 litrus, priklausomai kiek stovite kamščiuose ir ar įjungtas oro kondicionierius. Užmiestyje. Važiuojant 90 km/h greičiu - automobilis pakankamai ekonomiškas (6 lrt./100 km), paspaudus iki 120-130 km/h sąnaudos padidėja iki 6,5 litro/100 km. Žinoma, daug kas priklauso nuo reljefo ir pėdos sunkumo. Garso izoliacija nėra premium klasės, todėl triukšmas, važiuojant greičiau nei 130, salone padidėja. Aptarnavimas. Paliko įspūdį SEAT salono darbuotojai, ypač vadybininkas Paulius. Tai žmonės realiai rūpinasi kliento poreikiais ir labai prisitaiko prie kliento aplinkybių, ko nepasakyčiau apie kitų salonų (pvz. Peugeot, kurie net nepasivargino kontaktuoti, kai pateikiau užklausą dėl konkretaus pasiūlymo, jai nekalbant apie bandomąjį važiavimą).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Neremontavau, įsigijau 5 metų - 100 000 KM garantiją, tačiau per šį eksploaticijos laikotarpį privalomam servisui (stabdžių trinkelės, tepalų keitimas, filtrams ir tikrinimui) turėčiau išleisti apie 800 EUR. Draudimas ir mokesčiai. Tai mažas taupus automobilis, ne premium klasės, todėl tai atsispindės ir draudimo sąskaitoje. Seat nėra brandas kuris būtų labai vagiamas kaip BMW, Mercedes ar Audi.

Patarimai perkančiajam

Nesitikėti tiek pat vietos ir tiek pat komforto kiek turi ATECA, TIGUAN, ar Q3. Imti automatinę pavarų dėžę, kadangi meste tikrai patogiau. R17 ratai vietoje R18. Nepagailėti pinigų saugumo sistemoms - aklosios zonos, kliūties kelyje identifikavimo ir t.t. labai padeda ilgose kelionėse.