Remigijus 2015-01-24
Seat Alhambra, 1,9 TDI PD 4motion
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Talpumas, elektra/elektronika patikima, lygiu keliu malonu važiuoti.

Kėbulas neatsparus korozijai, daugoka ima kuro, brangokas remontas.

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Pirktas prieš 1,5 m. Nuvažiuota apie 25 t. Tai talpi mašina, kas be ko. Bet mano versijoje keleivių eilėje sėdynių yra tik po dvi (tvirtinimų daugiau nėra - blogai). Skaičiau, kad tokios versijos ėjo daugiausia komforto įrangos turinčiose versijose. O visokios komforto įrangos joje tikrai yra. Salono medžiagos kokybiškos, išskyrus centrinės konsolės - kuri mėgsta pabraškėti, patraiškėt. Atsparumas korozijai nėra aukštas - po pirmos žiemos išlindo visur rūdys - nors iš Vokietijos buvo, bet mūsų /sąžingi/ perpardavinėtojai nekokybiškai buvo dažinėją - tad teko perdažyti ją.. Važiavimas kietokas, priekinė važiuoklė labai kietai priima kelio nelygumus. Sutvarkius važiuoklę kokį pusmetį važiavimus buvo stabilus, po to - reikia jau atsargiau važiuoti, stabilumo nėra - bet kas keisčiausia servisas tikrino ir sakė viskas tvarkoje - matyt kažkokie laisvumai yra kurie nors dar priimtini, bet labai lemia stabilumą. Iš elektronikos tokių bėdų - ESP daviklis (šoninio slydimo kitaip, esp yaw raw sensor - pagal VAG laido klaidų įrašą) - vis užsidega skydelyje - kai šaltas oras ryte kartais pradeda stabdyti pats ratus trumpam, bet kol tik kartais - taip ir važinėju. Parktronikai numirę - o originalūs be proto brangūs, tad nekeičiu - daigiau kas su elektra/elektronika gerai. Autonominis šildytuvas pas mane numiręs - tad nuo -5 c jau kompaktiškai sunkoka važiuoti salone - remontas nepigus. 4 motion sistema veikia gerai, bet jau reiks keisti tepalus ir filtriuką (nekeista) joje - tai kainuos apie 350 lt. Pati sistema tokioje mašinoje skirta daugiau slidžiame kelyje, bet ne bekelėje - mašina sunki, ir žema. Variklis pumpe duse 85 kw, sakyčiau mažoka, bet pensininko režimu užtenka, be to su ja nepalakstysi taip jau - piluosi dabar neste pro dyzeli, tai tikrai daugiau galios duoda ir gražiau murkia variklis, rekomenduoju.. Su dvimasiu smagračiu viskas ok, matyt keistas. Prie didesnio minuso, bet kartais ir prie pliuso reikia pora kartų pasukti variklį, kad užsikurtų - matyt jau kažkiek pasidėvėjo PD purkštukai. Užsikūrus dirba gražiai, tad manau važiuot dar ne vieną dešimtį km. Variklis tepalą valgo normos ribose - 15 t. km - 1.5 l sintetikos.

Variklis

Variklis pumpe duse 85 kw, Reikalauja specialaus tepalo, bet jis nedaug brangesnis už įprastą. Reaguoja iškart į pedalo paspaudimą. Prie didesnio minuso, bet kartais ir prie pliuso reikia pora kartų pasukti variklį, kad užsikurtų - matyt jau kažkiek pasidėvėjo PD purkštukai. Užsikūrus dirba gražiai, tad manau važiuot dar ne vieną dešimtį km kil purkštukus reiktų keisti. Variklis tepalą valgo normos ribose - 15 t. km - 1.5 l sintetikos. Variklis sakyčiau vykęs, jei ne tie PD ar dvimasis smagratis, jie patikimi, bet kai jau ateina laikas keisti - tikrai brangu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Išlaikymas brangokas, tiek dėl kuro pakankamai didelių sąnaudų, tiek dėl pačių dalių nemažos kainos, patikimumas vidutinis, skardos parūdija - nuvertėjimas nemažas. Iš esmė puiki mašina kol nauja ar apynaujė- bet viskam ateina riba kai reikia remontuoti, šios auto remontas nėra pigus dėl daug visokių /priboru/,nes kuo jų daugiau - tuo didesnė tikimybė kas kažkas suges.

Patarimai perkančiajam

Rimtam servise pasitikrinti PD purkštukų būklę, dvimasio smagračio būklę, palysti po apačia pasižiūrėti kokio lygio korozijos židiniai, pasitikrinti ar veikia webasta. Apskritai, jei jau tikrai reikia vienatūrio šio modelio - rinktis siūlyčiau benziną (1.8T, 2.0) dėtis dujas - mažiau galvos skausmo bus.

Rekomenduojami video