Renatas 2015-03-08
Sabb 9-5 2.3t
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimi varikliai, garso izoliacija, išvaizda

klimato kontrolė, senamadiškas interjeras

Variklio darbinis tūris, l: 2,3
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,4
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas

Sveiki. turiu saab 9-5 2001 m, 2.3t varikliu, be duju. važinėju api pusę metų, pirkau brangiai, bet pakankamai tvarkingą. Variklis kol kas problemų nekelia, garso izoliacija nebloga, bet butų kur tobulėti. :) Kuro sanaudos, kas labai nustebino, yra net mažesnės nei deklaruoja gamintojas (mieste), pagal borto kompiuterio parodymus - 11,4/100 km, nors didžiji dalis važiuota Kauno kamščiuose. Beabejo važiuota ramiai, pagal taisykles. Sportuojant jos būtų tikrai didesnės :) Važinėjant trasoje, borto kompas rodo apie 7.5 /100 l. Greitis būna apie 120 km/h. Teko remontuoti klimato kontrolę, nepūtė šilo oro vairuotojo pusėje (pastrigęs varikliukas), nes jo ašelė buvo kažkaip išėjusi iš savo vietos :). Remontas pigus - 50 euru. Ir dar už tą pačią kainą perlitavo klimato kontrolės valdymo bloką, nes vienas kontaktas buvo neveikiantis (vairuotojo puses varikliukas negavo signalo). Pasak meistro negavo signalo, nes buvo pastrigęs varikliukas ir to pasekoje nudegė kontaktas, nes jau silpnai laikės dėl amžiaus jau. Garso aparatūra groja visai neblogai, nors tėra tik antro lygio, šiek tiek trūksta žemo. Visa kita veikia puikiai, net nėra kuo skūstis :) Sėdynės labai patogios, atrodo kaip naujos, korozijos ženklų taip pat nematyti. Mieste gal ir nėra pats patogiausias automobilis, bet ilgose kelionėse tikrai labai patogus, nesijaučia nuovargio.

Variklis

Apie variklį neturiu ka ir pasakyti, kolkas neteko tvarkyti. Kiek žinau, jie pakabinti ant galvos. tad su laiku reikia keisti variklio galvos tarpinę, nes pradeda leisti tepalą, bet pagal vidutiniškai pravažiuojamą lietuvių kilometražą per metus, šis remontas atliekamas vieną kartą per saab'o gyvenimą, tad nėra problema. Iš esmės visi saab benzininiai varikliai patikimi, tikrinti reiktuų kaip ir visus. Grandinės keitimas nepigus, bet tai taip pat yra labai retas dalykas. Patariu patikrinti servize kurie užsiima Saab automobilių remontu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Lietuvoje Saab automobiliai labai pigūs, už mažą kainą gauni galingą, patikimą, paprastą ir komfortišką automobilį. Norintiems sutaupyti rekomenduoju dėti naujausią dujų įrangą :) Tikrinti jūsų išsirinktą Saab automobiį tik šių automobilių remontu užsiimančiuose autoservisuose. :) Reikia nepamiršti, kad visi benzininiai varikliai yra su turbina (kaip ir dyzeliniai).

Patarimai perkančiajam

Tikrinti autoservise, nes yra keletas gendančių brangių automobilio mazgų, kurie nėra labai pigūs (turbina, droselio sklendė, net ir klimato kontrolė). Iš esmės tai pakankamai pigiai išlaikomas automobilis, kuriam užtenka galios lenkiant, bei pakankamai ekonomiškas. Nuvertėjimas didelis, tad pirkti tik planuojant važinėti pačiam.

Rekomenduojami video